داغ داغ با سرخابی ها؛ 24ساعت متفاوت همراه با دربی هشتاد و چهارم / LIVE

داغ داغ با سرخابی ها؛ 24ساعت متفاوت همراه با دربی هشتاد و چهارم / LIVE

دربی هشتاد و چهارم حدود بیست و چهار ساعت دیگر آغاز می شود؛ با پوشش متفاوت این مسابقه از الان همراه کاپ باشید.

به گزارش کاپ، تنها 24 ساعت تا دربی هشتاد و چهارم پایتخت در بیست و چهارمین روز بهمن ماه 95 باقی مانده است. شهرآوردی که ویترین فوتبال ما به حساب می آید  از حساسیتش هیچ نگوییم بهتر است. اهمیت این بازی برای مردم و رسانه ها به قدری است که حتی می تواند قواعد را هم به هم بریزد؛ حتی برای یک روز.

قرار است 24 ساعت خودمانی باهم باشیم. با پرسپولیسی ها و استقلالی ها. قرار است در این یک شبانه روز شما را در جریان تمام اخبار و حواشی و نقدها و حدس و گمان ها قرار دهیم. بی کم و کاست در کسری از ثانیه. همراه ما باشید با متفاوت ترین پکیج دربی 84...

******

منهای 22 ساعت: آخرین تمرین قبل دربی خیلی می تونه پرحاشیه و جذاب باشه واسه هوادارا. پس ببینین چند تا عکس منتخب از تمرین بانشاط هر دو تیم تو تمرین امروزو.

منهای 22 ساعت: بازی فردا دو غایب قطعی داره. مگویان از استقلال و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس. این دو نفر به دلیل مصدومیت و محرومیت نمیتونن تو بازی فردا حضور داشته باشن اما این دلیل نیمشه که در تمرین حساس قبل دربی نباشن.

منهای 23 ساعت: بی تردید از هر پرسپولیس بپرسید یکی از سه دربی خاطره انگیزشو بگه یکیش شهرآورد 3-2 تاریخیه. همون بازی که به نام ایمون زاید سند خورد. سرمربی سرخ ها تو اون بازی مصطفی دنیزلی بود. مرد ترک تباری که امروز با بچه های ما صحبتای جالبی رو درباره اون بازی و حس و حالش و همینطور دربی پیش رو داشت. متن این مصاحبرو اینجا بخونین. 

منهای بیست و سه ساعت و سی دقیقه: قضاوت دربی فردارو علیرضا فغانی بر عهده داره. همون داوری که خاطرات خوب بو بد زیادی سرخابیا باهاش دارن. از خودزنی فرهاد مجیدی تا هندی که از بنگر جلوی ذوب آهن گرفت وقتی که توپ به سینش خورده بود و ...

فغانی تو این فصل روشش رو تغییر داده. دیگه زیاد کارت نمیده و اخراج هم اصلا نمی کنه. جالبه بدونین تو 11 بازی قبلیش تو این فصل فقط 22 تا کارت زرد داده و اصلا اخراج کسیر و اخراج مکرده. فقط یه پنالتی گرفته و تو بازیایی که داور بوده تیم یمزبان نباخته. شاید خرافاتی باشه اما استقلال میزبان این بازیه. گرچه آبیا اینم بدونن که فغانی توی دو تا بازی این فصل که داورشون بوده فقط یک امتیاز نصیبشون شده. یعنی احتمال مساوی بالاس متاسفانه.

این مطلب رو درباره فغانی و دربی 84 و تموم آماراش ببینین. جالبه(اینجا)

منهای بیست و چهارساعت: خب در همین ابتدا اجازه بدین که به کنفرانس مطبوعاتی دو تا سرمربی نگاهی گذری بندازیم. برانکو  منصوریان در کمال احترام برا هم کری خوندن و آمادگی تیماشونو به رخ کشیدن.

هم به خاطر کسوت و هم به خاطر ترتیب، اول مهمترین صحبتای برانکو رو بخونین و متن کاملش رو در اینجا ببینین.

برانکو:

 *هر دو تیم می خواهند ببرند و هر دو هم شرایط خوبی دارند

*کمال بهترین بازیکن ماست اما قائم به فرد نیستیم

*مخالف شب نشینی بودم

*من به رکوردها کار ندارم

*فردا با 11 نفر کار را شروع می کنیم

*جوان بودن استقلال، نشان از ضعف آنها نیست

*پرسپولیس برنامه مسابقات را تدوین نکرده است

*سزاوار صدرنشینی هستیم

*به بعضی  حرف ها فقط می خندم

نوبتی هم باشه نوبت سرمربی جوون آبی هاست. کسی که خودش گفت تجربش از برانکو کمتره اما همینم گفت که بچه هاش بعد از تنه به ته زدن با ژاوی حسابی ترسشون ریخته و میخوا دربی رو نقطه عطف کاریشون کنن.این شما و این هم صحبتای مهم منصوریان. برای خوندن کامل نشست خبریش می تونین اینجارو کلیک کنین.

منصوریان:

*فردا نقطه عطف جوانان من است

*پرسپولیس فقط سروش نیست؛ باید همه آنها را از کار بیندازیم

*بازیکنانم در باد برد السد نیستند

*شانس دو تیم پنجاه – پنجاه است

*من و گروه انالیزم این کاره ایم

*به خودم اجازه نمی دهم که بگویم از برانکو بهتر هستم

*48ساعت کمتر از پرسپولیس استراحت کردیم

*فقط زمین چمن می خواهم

*دوست دارم تیم برانکو از دقیقه 1 حمله کند

*وریا شاید در 18 نفر قرار بگیرد