هشدار مورینیو به رئال مادرید؛ در مورد دخیا صادق باشید

هشدار مورینیو به رئال مادرید؛ در مورد دخیا صادق باشید

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد رئال مادرید برای جذب داوید دخیا از تاکتیک های پنهانی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو که سابقه هدایت رئال مادرید را در کارنامه دارد در واکنش به گزارش های مختلف رسانه های اسپانیا مبنی بر تمایل جدی این باشگاه برای جذب داوید دخیا اسپانیایی در تابستان پیشرو عنوان کرده فلورنتینو پرز را دوست خودش می داند و انتظار دارد این باشگاه در صورت تمایل به خرید یکی از بازیکنانش به صورت مستقیم و صادقانه وارد عمل شود.

مورینیو به نقل از fourfourtwo گفته:

راجع به مسائل فرضی صحبت نمی کنم. تنها مسئله واقعی این است که دخیا بازیکن من محسوب می شود و من از عملکرد او راضی هستم. می دانم که او هم از من راضی است و هیچ مسئله دیگری وجود ندارد.

افرادی در دنیای فوتبال وجود دارند که می توانم بگویم رابطه ام با آن ها پس قطع همکاری به پایان نرسید. فلورنتینو پرز و دست راستش ژوزه آنخل سانچز جزو این افراد هستند. می توانم بگویم که ما برای همیشه دوست هم باقی خواهیم ماند. من آن ها را خیلی دوست دارم. دوست ها با هم صحبت می کنند و روراست هستند. بنابراین در پایان فصل اگر من یکی از بازیکنان آن ها را بخواهم و یا آن ها یکی از بازیکنان من را بخواهند قرار نیست از طریق رسانه ها با هم صحبت کنیم. با هم به طور مستقیم حرف خواهیم زد. بنابراین در این زمینه نگرانی در مورد رئال مادرید ندارم.

مورینیو همچنین درباره برنامه اش برای پنجره نقل و انتقالات تابستان گفته:

من می دانم چه بازیکنانی می خواهم. قرار نیست به آقای وودوارد و گلیزرها بگویم که لیونل مسی را برای من بخرید. بازیکنان مدنظرم را دقیقا می شناسم و می دانم خرید چه بازیکنانی ممکن است.

2031