والنسیا: می خواهم 6 سال دیگر هم در منچستریونایتد بازی کنم

والنسیا: می خواهم 6 سال دیگر هم در منچستریونایتد بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع راست تیم منچستریونایتد امیدوار است مدت زمان بیشتری را برای منچستریونایتد به میدان برود.

به گزارش وب سایت نود، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم منچستر یونایتد آنتونی والنسیا را بهترین مدافع راست حال حاضر جهان می خواند و ابن مدافع نیز می خواهد تا 37 سالگی برای این تیم بازی کند.

به نقل از سایت fourfourtwo، این بازیکن 31 ساله، زیر نظر مورینیو از یک بال کناری به مدافع راست ثابت تبدیل شده و در این فصل بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. قرارداد کنونی والنسیا، در ژانویه امسال تا ژوئن سال 2018 تمدید شد، اما این بازیکن می خواهد زمان بیشتری در الدترافورد بماند. در حالی که والنسیا از حرف ها و تمجید های مورینیو نسبت به خود خوشحال است، به نظر نمی رسد به دلیل سن بالا، وی شانس زیادی برای حضور در منچستریونایتد بعد از سال 2018 داشته باشد.

والنسیا طی مصاحبه ای با دیلی میل در این مورد گفت:

من از صحبت های مورینیو خیلی خوشحال و سپاسگزار هستم. من معتقدم که بهترین نیستم اما از حضور در اینجا بسیار خرسندم. زمانی احساس می کردم که با ورود بازیکنانی همچون دی ماریا و ممفیس دیپای، دوران من در منچستریونایتد به سر آمده است. شاید باید به دنبال باشگاه جدید می بودم. خوشبختانه من بیشتر تمرکز و تمرین کردم و شاید این ها دلایل ماندن من در منچستریونایتد هستند. مورینیو نشان داد که به من ایمان دارد که از این بابت بسیار خوشحالم. نمی خواهم بگویم که من یک مدافع راست مطلق هستم.

هنوز احساس می کنم مانند یک وینگر راست هجومی هستم، اما حدس می زنم که در حال تطبیق با شرایط هستم و به یک مدافع راست تبدیل می شوم. این بسیار سخت است، زیرا به خاطر نزدیک بودن به دروازه خود، شما نیاز دارید که تمرکز و توجه بیشتری داشته باشید. یک پاس اشتباه می تواند به یک گل خورده تبدیل شود و نتیجه را عوض کند. من احساس می کنم که با شرایط بازی در دفاع راست، کنار آمده ام و پیشرفت کرده ام، اما وقتی در حال حمله هستیم، احساس می کنم که در پست اصلی خودم هستم. اما باید در اختیار تیم باشم و احساس کنم که مربی به من ایمان دارد و حمایت می کند.

مدافع کلمبیایی منچستریونایتد در ادامه درباره شرایطش در منچستر و آینده خود افزود:

من یک قرارداد جدید دارم و عاشق این باشگاه و شهر هستم. خانواده من زندگی در اینجا را دوست دارند. دوست دارم تا جایی که می توانم در منچستریونایتد بمانم. 5 یا شاید 6 سال دیگر و شاید حتی بیشتر.

منچستریونایتد با 45 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و روز شنبه میزبان واتفورد است.

4416