پیش بازی اوساسونا - رئال مادرید؛ راه قهرمانی از ال سادار می گذرد

پیش بازی اوساسونا - رئال مادرید؛ راه قهرمانی از ال سادار می گذرد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 22 رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اوساسونا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم های صدرنشین و قعرنشین رقابت های لالیگا امشب در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات کلی در مورد مسابقه:

تاریخ برگزاری مسابقه: شنبه؛ 23 بهمن 1395

زمان برگزاری مسابقه: 23:15 به وقت تهران

محل برگزاری مسابقه: پامپلونا؛ ورزشگاه ال سادار

داور بازی: ایگلسیاس ویلانوئوا

پیش بازی:

رئال مادرید روز شنبه به پامپلونا سفر خواهد کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا تلاش کند. بعد از اینکه بازی آخر آنها مقابل سلتاویگو به تعویق افتاد، تا قبل از شروع بازی با اوساسونا در ورزشگاه ال سادار، تیم زیدان 3 بازی کمتر از بارسلونا خواهد داشت و احتمالاً دو امتیاز از این تیم عقب خواهد افتاد.

تیم رئال مادرید در حال حاضر با کسب 46 امتیاز از 19 مسابقه صدرنشین لیگ است و بارسلونا، رقیب دیرینه و مستقیم این تیم با انجام 21 بازی 45 امتیاز کسب کرده است. لوس بلانکوس دو بازی عقب افتاده مقابل تیم های والنسیا و سلتاویگو دارد که در صورت کسب هر 3 امتیاز مقابل آنها، می تواند اختلاف خود با تیم انریکه را به 7 امتیاز برساند. در طول تاریخ بازی در ورزشگاه ال سادار همواره برای تیم پایتخت نشین سخت بوده و رسانه های اسپانیایی از این رو، راه قهرمانی را پیروزی در این ورزشگاه می دانند. رئال مادرید در حال حاضر 15 روز است که مسابقه ای انجام نداده و احتمال دور بودن از شرایط بازی نیز برای این تیم وجود دارد اما زیدان در صحبت های خود اشاره کرد که در تمرینات کار هایی انجام داده اند که در صورت وجود بازی، انجام آنها غیرممکن بود.

در طرف مقابل اوساسونا، تیمی که امسال تنها یک پیروزی در 21 مسابقه به دست آورده، با کسب تنها 10 امتیاز قعرنشین لالیگا محسوب می شود و باید دید مقابل رئال مادرید صدرنشین دست به شگفتی می زنند یا همچنان روند ضعیف خود را ادامه خواهند داد. بازی رفت دو تیم با نتیجه 5-2 به سود رئال مادرید پایان یافت.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

تیم اوساسونا در این دیدار خاویر فلانیو، دیدیر دیگارد، میگل فلانیو و نائوزت را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و روبرتو تورس هم محروم است. برای تیم رئال مادرید هم تونی کروس به علت محرومیت و گرت بیل به دلیل مصدومیت تنها غایبان بازی خواهند بود؛ دنی کارواخال، مارسلو و لوکا مودریچ نیز بعد از یک ماه مصدومیت احتمالاً از ابتدا به میدان خواهند رفت. رئال مادرید در 26 بازی از 31 بازی اخیر خود در لالیگا پیروز شده و در این بازی ها حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. اوساسونا در 13 بازی اخیر خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده و در 8 بازی از 10 بازی اخیر خود در لیگ حداقل 2 گل دریافت کرده است. رئال مادرید 4 بازی اخیر خود مقابل اوساسونا را در تمامی رقابت ها با پیروزی پشت سر گذاشته است. در وقفه ای که بین بازی های رئال مادرید ایجاد شد، کریستیانو رونالدو فرصت یافت تا جشن تولد 32 سالگی خود را نیز بگیرد. ستاره پرتغالی که این روز ها مورد انتقاد برخی از هواداران رئال مادرید قرار گرفته، در این مدت، 802 بازی، 568 گل، 215 پاس گل، 22 عنوان قهرمانی، 4 توپ طلا، 3 جایزه بهترین بازیکن سال اروپا و 4 کفش طلا به دست آورده است.

پیش بینی نتیجه بازی:

1771