چمبرلین: به خاطر لایک کردن آن پست، از ونگر عذرخواهی کردم

چمبرلین: به خاطر لایک کردن آن پست، از ونگر عذرخواهی کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - چمبرلین عنوان کرده از ونگر عذرخواهی کرده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از شکست سخت آرسنال در هفته قبل مقابل چلسی در لیگ برتر که امیدهای این تیم را برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل کرد. برخی هواداران توپچی ها در شبکه های اجتماعی ونگر را مورد حملات خود قرار دادند.

اما اشتباهات بازیکنان آرسنال در روز شنبه فقط در زمین بازی نبود. چمبرلین ساعاتی بعد از مسابقه، پست اعتراضی یکی از این هواداران را لایک کرد. این هوادار توییتی کرده بود که مضمون آن این بود: ونگر باید آرسنال را ترک کند! با وجود این که چمبرلین خیلی سریع این پست را آنلایک کرد ولی هواداران از این اتفاق سندی مکتوب داشتند تا جایی که بازیکن ملی پوش آرسنال مجبور به عذرخواهی شد.

اما در آستانه دیدار این هفته آرسنال مقابل هال سیتی، چمبرلین عنوان کرده بابت این قضیه از سرمربی تیم هم عذرخواهی کرده و ونگر نیز اصلاً قضیه را جدی نگرفته است:

این یک قضیه کاملاً اتفاقی بود، تصور می کنم افرادی که من را می شناسند، می دانند که واقعاً این حرکت را با عمد انجام ندادم و کاملاً اتفاقی بود. من در این مورد قضیه با سرمربی تیم صحبت کردم و به ونگر توضیح لازم را دادم. شاید بهتر است که از این به بعد خیلی سریع پس از پایان بازی به توییتر نروم. ونگر خیلی سریع با این قضیه کنار آمد و ماجرا حل شد و هیچ مشکلی وجود نداشت.

1878