مورینیو: فصل آینده احتمالاً آخرین فصل زلاتان در سطح اول فوتبال جهان است

مورینیو: فصل آینده احتمالاً آخرین فصل زلاتان در سطح اول فوتبال جهان است

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو امیدوار است زلاتان فصل بعد هم در منچستریونایتد توپ بزند.

به گزارش وبسایت نود، زلاتان ابراهیموویچ تابستان 2016 با قراردادی یک ساله به منچستریونایتد پیوست که این قرارداد قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را هم دارد، او در این فصل تا به اینجای کار موفق به زدن 20 گل شده و مورینیو امیدوار است مهاجم سوئدی فصل بعد هم در الدترافورد توپ بزند، البته آقای خاص تصور می کند فصل آینده آخرین سال حضور زلاتان در سطح اول فوتبال جهان است:

تا حد زیادی مطمئن هستم که او فصل بعد هم در منچستریونایتد می ماند. تصور اولیه زلاتان این بود که دو فصل در این جا کنار ما بماند، اما تقریباً همه بر این باورند که فصل اول حضورش در یونایتد از انتظارات پیش بینی شده، بهتر عمل کرده است.

او می داند که فصل بعد بهتر خواهیم شد و تلاش می کنیم تا عملکرد بهتری را ارائه کنیم، احتمالاً فصل آینده آخرین سال حضور زلاتان در سطح اول فوتبال جهان است. بنابراین تصورم این است که در اینجا کنار ما می ماند. او به شرایط و وضعیت باشگاه اخت پیدا کرده است. مشکلی در رابطه با مسائل خانوادگی در مورد زلاتان نمی بینم. حتی به وی این فرصت استراحت را دادم تا به سوئد برود و چند روزی مرخصی داشته باشد، ولی او این را نمی خواست.

1878