وایخو: اطلاعی از جانشینی په په در پایان فصل ندارم؛ راموس الگوی کنونی من است

وایخو: اطلاعی از جانشینی په په در پایان فصل ندارم؛ راموس الگوی کنونی من است

وبسایت رسمی برنامه نود - خسوس وایخو، مدافع تیم رئال مادرید که از او به عنوان سرخیو راموس جدید یاد می شود، باید تا پایان فصل صبر کند تا از برنامه ها و تصمیمات باشگاه باخبر شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، وایخو در سال 2015 از ساراگوسا به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم آینتراخت فرانکفورت توپ می زند. گفته می شود که این مدافع 20 ساله فصل آینده جانشین په په در ترکیب تیم خواهد شد، اما تا پایان فصل 2016/17 هیچ مذاکره ای با باشگاه نخواهد داشت.

وقتی در مصاحبه با Sport1 از وایخو راجع به احتمال جانشینی په په سوال شد، گفت:

تاکنون هیچکس اطلاعی به من نداده است، و اینها فقط شایعه هستند. وقتی به فرانکفورت رفتم، به من گفته شد که باید این فصل را با آرامش بازی کنم و بیشترین استفاده را از این فرصت داشته باشم و بعد از آن صحبت خواهیم کرد. قبل از ماه می یا ژوئن در این باره صحبت نخواهیم کرد. البته که در تماس هستیم. باشگاه روند پیشرفت من را دنبال می کند، که کاملاً طبیعی است، اما صحبتی با زیدان نداشته ام و شخصاً هنوز شناختی از او ندارم. بیشتر با کادر پزشکی و تیم استعداد یابی در تماس هستم. هر از چند گاهی برخی از آنها به آلمان می آیند تا بازی من را تماشا کنند.

وایخو که برای تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا بازی می کند، اذعان کرد که راموس الگوی اوست اما می گوید چنین مقایسه ای از حالا زود است:

اوه، من هنوز خیلی کم دارم. وقتی یک پسر بچه کوچک بودم و به لاروماردا می رفتم، همیشه بازی گابریل میلیتو و آلبرتو زاپاتر را تماشا می کردم چون سال های اول بازی در تیم جوانان را مثل آنها از خط میانی شروع کردم. امروز، مسلماً روی سرخیو راموس تمرکز کرده ام، اما نه فقط روی او، بلکه روی تمام مدافعان خوب مرکزی به خصوص کسانی که در رئال مادرید بازی می کنند - چون آنها بهترین های دنیا هستند.

فرانکفورت فصل گذشته در رتبه 16 قرار گرفته بود اما امسال با حضور وایخو در تمام بازی ها، در رده سوم قرار گرفته است و می تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. وایخو در مورد احتمال ادامه حضور در این تیم گفت:

باید در تابستان راجع به این مسئله صحبت کنیم. فقط می توانم بگویم که اینجا یکی از بهترین تجربه های زندگی ام را داشته ام. بنابراین، به طور کامل احتمال ادامه حضور به مدت یک سال دیگر را رد نمی کنم چون تیم خوب بازی می کند و من هم پیشرفت خوبی داشته ام. همه اعضای باشگاه از روز اول استقبال خوبی از من داشته اند و همه چیز را آسان تر کرده اند. من هم شهر را دوست دارم و در فرانکفورت احساس خیلی راحتی دارم.

نیکو کواچ [سرمربی تیم] هم خیلی نقش مهمی داشته و کمک بزرگی بوده است. او همیشه به من می گوید که نباید برای رسیدن به خواسته ها و دستاوردم هایم استراحت کنم، بلکه باید به صورت روزمره پیشرفت کنم. او در تمرینات خیلی به چالش می کشد و اکثر موفقیت ما به خاطر اوست.

1771