پیش بازی آلاوز – بارسلونا؛ پیش نمایشی از فینال کوپا دل ری

پیش بازی آلاوز – بارسلونا؛ پیش نمایشی از فینال کوپا دل ری

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم آلاوز و بارسلونا در هفته بیست و دوم لالیگا ساعت 18:45 دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، آلاوز در 5 دیدار گذشته خود تنها یک بار به پیروزی رسیده است و 3 تساوی و یک شکست نتایج این تیم دوازدهم جدولی لالیگا بوده است. این تیم با 14 امتیاز اختلاف نسبت به 3 تیم پایانی جدول لالیگا نگرانی از سقوط به سگوندا دیویژن نخواهد داشت و با اختلاف 8 امتیازی نسبت به ویارئال برای کسب جواز حضور در رقابت های اروپایی رقابت خواهد کرد. آلاوز هفته گذشته را با پیروزی 4-2 مقابل خیخون انتهای جدولی به پایان برد و پس از آن در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری با پیروزی 1-0 مقابل سلتا ویگو موفق شد جواز حضور در فینال این رقابت ها را کسب کند. ادگار مندز که تک گل پیروزی بخش آلاوز را مقابل سلتا ویگو به ثمر رسانده بود به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. با این تفاسیر به نظر می رسد توکرو به عنوان وینگر راست این تیم به میدان خواهد رفت.

در سوی مقابل بارسلونا در حالی پا به میدان خواهد گذاشت که هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی 3-0 دست یافت و پس از آن با کسب تساوی مقابل اتلتیکو مادرید جواز حضور در فینال کوپا دل ری را به دست آورد. بارسا با کسب سومین برد پیاپی خود در لالیگا بار دیگر به مقام دوم جدول لالیگا صعود کرد تا همچنان در پی لغزش احتمالی مادریدی ها باشد. لوییز انریکه برای این دیدار رافینیا و ماسکرانو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما نیماری که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید محروم بود می تواند با استراحت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان بارسا، شرایط خوبی در این دیدار داشته باشد. همچنین بازگشت سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا خبر خوشحال کننده ای برای بارسلونا خواهد بود، علاوه بر این با توجه به سیستم چرخشی انریکه، به نظر می رسد الیکس ویدال به عنوان دفاع راست در ترکیب اصلی بارسلونا قرار بگیرد.

بارسا در 6 نبرد رو در رو مقابل آلاوز به 5 پیروزی و یک شکست رسیده است که تنها پیروزی آلاوز مقابل کاتالان ها مربوط به دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ می شود که این تیم با برتری 2-1 موفق شد نخستین شکست را به کاتالان ها تحمیل کند.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در 14 دیدار گذشته خود در لالیگا شکست نخورده است.

کاتالان ها در 14 دیدار گذشته خود در لالیگا موفق به گلزنی شده اند و متوسط 3 گل در هر بازی را به ثمر رسانده اند.

بارسلونا در 4 دیدار آخر خارج از خانه خود مقابل آلاوز کلین شیت داشته است.

در صورتیکه آلاوز مقابل بارسلونا به پیروزی برسد، پس از بایرن مونیخ، تبدیل به تنها تیمی خواهد شد که از سال 2013 تا به حال بارسلونا را در دو دیدار رفت و برگشت در یک فصل شکست داده است.

آلاوز با 72 کارت زرد بیش از هر تیم دیگری در فصل جاری لالیگا کارت زرد دریافت کرده است.

لوییز سوارز مقابل 22 تیم از 24 تیمی که در لالیگا مقابل آن ها به میدان رفته است موفق به گلزنی شده است، مالاگا و آلاوز تنها تیم هایی هستند که این مهاجم اروگوئه ای موفق به گلزنی مقابل آن ها نشده است.

ورزشگاه مندیزوروزا در بین ورزشگاه هایی که رقابت های لالیگا در آن ها برگزا می شود تنها ورزشگاهی است که لیونل مسی در آن به میدان نرفته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899