هشدار آنچلوتی به رئال مادرید: بازی مقابل ناپولی آسان نیست

هشدار آنچلوتی به رئال مادرید: بازی مقابل ناپولی آسان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به این تیم هشدار دارد که روز چهارشنبه کار سختی مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی تیم بایرن مونیخ که تیمش این هفته باید به مصاف آرسنال برود، در مصاحبه با Corriere dello Sport گفت:

می توانم بگویم که بازی مقابل رئال مادرید همیشه سخت است، اما بازی مقابل ناپولی هم کار راحتی نخواهد بود. فرم تیم ناپولی من را شگفت زده نکرده است، اما آنچه باعث تعجب من شده، این است که آنها حتی بعد از مصدومیت میلیک هم کیفیت فوق العاده خط حمله خود را حفظ کرده اند.

انتظار می رود که میلیک در دیدار امشب ناپولی مقابل جنوا به میادین بازگردد که یعنی می تواند در دیدار مقابل رئال مادرید با آمادگی کامل از ابتدا به میدان برود. وقتی از آنچلوتی در مورد پیروزی 7-1 اخیر ناپولی مقابل بولونیا سؤال شد، وی گفت:

تیمی که در رقابت های سری آ و در خانه حریف 7 گل به ثمر می رساند، باید تیم بسیار خوبی باشد. این کاری است که تنها تیم های بزرگ می توانند انجام دهند. من روند پیشرفت آنها را دنبال کرده ام و خیلی خوب بازی می کنند.

در نهایت، سرمربی ایتالیایی راجع به مدعیان این فصل قهرمانی در اروپا نیز گفت:

امسال 7 تیم می توانند قهرمان اروپا شوند: رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا، یوونتوس، اتلتیکو مادرید، پاریسن ژرمن و منچستر سیتی. امسال تعادل بیشتری میان تیم ها وجود دارد و مدعی واقعی وجود ندارد.

1771