مورینتس: لالیگا هدف اول رئال مادرید است؛ همیشه رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

مورینتس: لالیگا هدف اول رئال مادرید است؛ همیشه رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید امسال به دنبال کسب عنوان قهرمانی لالیگا پس از فصل 2011/12 است و فرناندو مورینتس معتقد است که این عنوان باید اولویت مادریدی ها باشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مورینتس که خود به همراه رئال مادرید دو بار قهرمان لالیگا و سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است، در مصاحبه ای که با MARCA داشت، گفت:

فکر می کنم هدف شماره یک رئال مادرید قبل از اینکه فصل شروع شود، لالیگا بود و هنوز هم هست. اگر این راه بتوانند لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کنند که چه بهتر، چرا که همه این تورنمنت را می خواهند اما پنج سال بدون قهرمانی در لیگ برای باشگاه رئال مادرید و هوادارانش خوب نیست. به همین خاطر لیگ هدف اصلی است.

با توجه به اینکه مورینتس یکی از سفرای لیگ اسپانیا به حساب می آید، در مورد محبوبیت این تورنمنت و اینکه چرا فتح این عنوان خاص است، توضیح داد:

لالیگا کیفیت خود را با وجود تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، سویا و اتلتیک بیلبائو و بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار و بیل به فروش می رساند. فکر می کنم کسانی که فوتبال را دوست دارند این لیگ را رقابتی می دانند.

از مورینتس در مورد بازیکن مورد علاقه بین رونالدو و مسی سؤال شد که وی گفت:

برای من همیشه رونالدو است که برای رئال مادرید بازی می کند. هرگز نمی گویم که مسی را دوست ندارم، چون او هم بازیکن خاصی است که دوستش دارم، اما رونالدو به ما هواداران رئال مادرید شادی و لذت زیادی بخشیده که به عنوان یک مادریدیستا قرار دادن مسی بالاتر از او بی احترامی خواهد بود. ما تمایل داریم که خیلی آنها را مقایسه کنیم، اما فکر می کنم هر دو بازیکنان بسیار متفاوتی هستند. بحث بر سر توپ طلا به فوتبال و این رقابت آسیب می زند. به نظر می رسد که مردم می خواهند برای آنها رقابت بسازند، وقتی که آنها چیز های زیادی به دنیای فوتبال می بخشند. برای لالیگا بسیار مثبت است که هر دوی آنها را در اختیار دارد.

1771