بیانیه اینتر در پاسخ به یوونتوس: به گذشته خود افتخار می‌کنیم

بیانیه اینتر در پاسخ به یوونتوس: به گذشته خود افتخار می‌کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از صحبت‏‌هایی که از سوی یوونتوس و ماروتا منتشر شده بود، باشگاه اینتر طی بیانیه‌ای به حرف‌های بیانکونری پاسخ داده است.

به گزارش وب‎سایت رسمی برنامه نود، بپه ماروتا در مورد اینتر گفته بود این باشگاه همیشه بهانه‌گیر بوده است و جان الکان نیز این باشگاه را بازنده خوانده بود. در بیانیه منتشر شده در وبسایت نراتزوری آمده است:

در پاسخ به صحبت‏‌های مطرح شده در رسانه‌ها، باید گفت برای اینتر سخت است که درک کند چرا درحالی که ما هیچ توجهی به آن‌ها نداریم، آن‎ها همیشه درمورد ما صحبت می‌کنند. ما از طریق کانال رسمی، نظر خود در مورد بازی مهم بین دو تیم که برای کل سری آ اهمیت داشت مطرح کردیم. حالا تنها به آینده می‌اندیشیم اما فراموش نمی‌کنیم که علیرغم بازی خوب در تورین، نتیجه نهایی به ضرر ما بود. اینکه افراد مختلفی در مورد ما صحبت کرده‌اند، نشان از این دارد که آن‌ها از ما ترسیده‌اند. همه ما گذشته ای داریم. ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم!

گفتنی است اینتر در دیدار جنجالی اخیر مقابل یوونتوس با یک گل مغلوب شد. دیداری که پس از قضاوت جنجالی ریتزولی، با محرومیت 2 جلسه ای ایکاردی و پریشیچ همراه شد.

1405