شکست سنگین سپاهان مقابل ماشین‌سازی قعرنشین

شکست سنگین سپاهان مقابل ماشین‌سازی قعرنشین

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین سازی با شکست سنگین تیم اصفهانی در خانه همراه بود.

به گزارش وبسایت نود ، دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین سازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

این مسابقه با حساب 3 بر صفر به سود ماشین سازی به پایان رسید تا ماشین سازی بعد از 20 هفته طعم پیروزی را بچشد.

سپاهان اصفهان

مهدی امینی؛ موسی کولیبالی؛ شجاع خلیل زاده؛ جلال عبدی؛ احسان حاج صفی؛ محمود قائد رحمتی؛ میلاد سرلک (48- طالب ریکانی)؛ رسول نویدکیا (44- سرور جپاروف)؛ فرید کریمی؛ مهرداد محمدی؛ مسعود حسن زاده

سرمربی: عبدالله ویسی

ماشین سازی تبریز

مهدى اسلامى؛ حبيب گردانى؛ بهمن کامل؛ کاخا؛ ادسون هنریکو؛ امین حاج محمدى؛ سعید قائدى فر؛ امین قاسمى نژاد؛ حسین ابراهيمى (68- مرتضی محفوظی)؛ حامد پاکدل (42- پیام صادقیان)؛ عزيز ابراهيم اف

سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح بازی

 دقیقه 24: بهترین موقعیت سپاهان برای رسیدن به گل از دست رفت. سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه مسعود حسن زاده را مهدی اسلامی دروازه بان ماشین سازی به خوبی مهار کرد.

 گل اول ماشین سازی توسط حسین ابراهیمی

دقیقه 36: ابراهیم اف بازیکن ماشین سازی روی غفلت خلیل زاده توپ را از وی ربود و در ادامه پاکدل از راه رسید و درون محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی، ابراهیمی را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پای چپ گل اول بازی را برای ماشین سازی به ثمر برساند.

 گل دوم ماشین سازی توسط امین قاسمی نژاد

دقیقه 50: پیام صادقیان با پیشروی و حرکت در عمق خط دفاع سپاهان، از فضای بین مدافعان سپاهان پاس دقیقی را برای امین قاسمی نژاد فرستاد و این بازیکن با یک شوت محکم و دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا ماشین سازی دو بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

 گل سوم ماشین سازی توسط پیام صادقیان (پنالتی)

دقیقه 78: ماشین سازی روی حرکت ابراهیم اف و خطای خلیل زاده صاحب یک ضربه پنالتی شد. پیام صادقیان این ضربه پنالتی را به زیبایی به گل سوم تیمش تبدیل کرد.