ماروتا: رفتار اینتری ها شرم آور است

ماروتا: رفتار اینتری ها شرم آور است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرکل باشگاه یوونتوس از رفتار بازیکنان و سران اینتر به تندی انتقاد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، جوزپه ماروتا در جدیدترین مصاحبه خود به تندی از رفتار بازیکنان و سران باشگاه اینتر که از تصمیمات داور بازی با یوونتوس ناراضی هستند انتقاد کرده است. شبکه تلویزیونی باشگاه اینتر پس از شکست 1-0 این تیم مقابل یوونتوس در روز یکشنبه به پخش تصاویر مشکوک این بازی پرداخته و ادعا کرده نیکولا ریتزولی به سود یوونتوس داوری کرده است.

ماروتا به Mediaset Premium گفته:

این رفتار شرم آور است و حتی از پاسخ دادن به سوال در این مورد هم احساس شرم می کنم. هیچ وقت تصور نمی کردم پس از چنین بازی زیبایی شاهد رفتاری باشیم و اینتری ها حوادثی را آنالیز کنند که اصلا رخ ندادند. به عنوان یک فرد فوتبالی می گویم که باید به بازیکنان، مربیان و مدیران نحوه رفتار پس از شکست را آموزش دهیم چون این شیوه نباید در کشور ما ادامه پیدا کند. جار و جنجال ایجاد کردن در مورد تصمیمات داوری وارد فرهنگ ما شده است.

کمیته انضباطی سری آ پس از این بازی در حکمی مائورو ایکاردی و ایوان پریسیچ را به دلیل توهین به داور دو جلسه از همراهی اینتر محروم کرد. هواداران اینتر که از قضاوت ریتزولی و همچنین محرومیت این بازیکن شاکی هستند قصد دارند در بازی خانگی مقابل امپولی با دستمال های سفید اعتراض خود را نشان دهند.

2031