کروتونه 0 - 2 یوونتوس؛ تخت گاز به سوی ششمین اسکودتو متوالی

کروتونه 0 - 2 یوونتوس؛ تخت گاز به سوی ششمین اسکودتو متوالی

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس در بازی عقب افتاده سری آ، کروتونه ته جدولی را شکست داد.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در بازی عقب افتاده خود در سری آ موفق شد کروتونه را با دو گل شکست دهد تا اختلافش را در صدر جدول با تیم دوم افزایش دهد و یک قدم دیگر به قهرمانی در سری آ نزدیک تر شود.

در بازی عقب افتاده از هفته هجدهم سری آ یوونتوس چهارشنبه شب در خانه کروتونه به میدان رفت. این بازی به دلیل مسابقه سوپرجام ایتالیا بین یوونتوس و میلان به تعویق افتاده بود. آلگری بعد از پیروزی ارزشمند مقابل اینتر تغییراتی در تیمش ایجاد کرده بود و بیانکونری با این ترکیب روانه زمین شد:

بوفون، دنی آلوز، بونوچی، روگانی، آساموا، خدیرا، رینکون، پیاتسا، دیبالا، ماندزوکیچ، هیگواین

بیانکونری در هفته های اخیر در سری آ به بردهای مهمی دست یافته بود و امیدوار بود تا با برتری در این مسابقه خارج از خانه مقابل تیم قعرجدولی کروتونه، اختلافش را با رم افزایش دهد. جالوروسی سه شنبه شب توانست با 4 گل از سد فیورنتینا بگذرد و 50 امتیازی شود.

یوونتوس بازی را کاملاً بهتر از حریف شروع کرد. در نیمه اول تیم آلگری مالک قاطع توپ و میدان بود و کروتونه در زمین خودی با اکثر نفرات خود دفاع می کرد. یووه می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برتری رسید ولی حرکت خوب دیبالا که به آلوز رسیده بود با پاس خوبی از سوی مدافع برزیلی همراه نشد و این فرصت از دست رفت.

اما دیبالا که موتور حرکتی یوونتوس بود، خود نیز به دو فرصت خوب رسید ولی او در زدن ضربات آخر خوب عمل نکرد. هیگواین مهاجم گلزن آلگری هم دو بار به فرصت های مناسبی دست یافت ولی او هم در زمینه گلزنی در نیمه نخست موفق نبود. یک مرتبه شوت از راه دور او به بیرون رفت و یک بار نیز ضربه او از فاصله 10 یاردی به گل تبدیل نشد.

به این ترتیب یوونتوس هر چقدر در نیمه اول تلاش کرد نتوانست به گل برتری برسد و کروتونه به آن چه می خواست رسید.

با شروع نیمه دوم شرایط همانند نیمه نخست پیش رفت. یوونتوس مالک توپ و میدان بود و کروتونه در پی حداقل امتیاز مقابل تیم صدرنشین سری آ بود. اما یاران آلگری بعد از چند حمله نافرجام در دقیقه 60 بالاخره به گل برتری رسیدند.

دقیقه 60: سانتر از جناح راست با ضربه سر بازیکنان یوونتوس درون محوطه جریمه همراه شد، اما کورداز در مرحله اول مانع گلزنی میهمان شد، ولی مانژوکیچ آماده بود تا توپ برگشتی را به گل تبدیل کند و یوونتوس به این ترتیب با ضربه دقیق مهاجم کروات خود به گل برتری رسید.

یوونتوس بعد از این گل بازی را به خوبی کنترل کرد و با هوشمندی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند تا خیالش از بابت برد در این مسابقه راحت شود. ضمن این که در این فاصله خدیرا جای خود را به پیانیچ داد.

دقیقه 74: پاس رینکون درون محوطه شش قدم به هیگواین رسید، او هم با یک ضربه تمام کننده با پای راست حساب کار را 2-0 کرد.

بعد از این گل، آلگری دست به تعویضی دیگر زد و آلوز از زمین خارج شد و بارزالی به زمین بازی آمد. در نهایت یوونتوس در 15 دقیقه پایانی به خوبی توانست بازی را کنترل کند و از داشته هایش حفاظت کند تا نوزدهمین برد خود را در این فصل جشن بگیرد.

بیانکونری با این برد ارزشمند، 57 امتیازی شد و اکنون هفت امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. تیم آلگری هنوز در این فصل سری آ مساوی نکرده است!

دانلود خلاصه بازی کروتونه 0-2 یوونتوس

1878