نفت - پیکان/ طلسم دایی با کمک آقا مجید می شکند؟

نفت - پیکان/ طلسم دایی با کمک آقا مجید می شکند؟

تیمهای نفت و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای نفت و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.

*نفت تهران با هدایت علی دایی هم اکنون با 26 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت پیروزی مقابل تیم پیکان می توانند دوباره به جمع بالانشینان اضافه شوند. اما اگر شکست یا تساوی در کار باشد شاید تیم دایی بالاخره دو رقمی شود.

*پیکان هم اکنون با 29 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در برابر هم شهری خود می تواند مرز 30 را رد کند و به رده چهارم و سوم نزدیک شود. خودروسازان در صورت شکست چند پله سقوط می کنند.

*دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه شهدای شهر قدس با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد.

*نفت تهران هنوز در نیم فصل دوم به بردی نرسیده است. شاگردان علی دایی آخرین بار در هفته چهاردهم با تک گل رضا اسدی تیم صبای قم را از پیش رو برداشتند.

*پیکان در نیم فصل دوم تنها یک برد در برابر سپاهان داشت که آنهم هفته پیش رقم خورد. شاگردان جلالی به دنبال ثبت دومین برد پیاپی هستند.

*این دوی تیم هفت بار در تاریخ لیگ برتر به دیدار هم رفته اند که حاصل آن 3 برد برای نفت، سه تساوی و یک رد برای پیکان بوده است. سه دیدار آخر این دو تیم برنده نداشته است. اولین و آخرین برد برد پیکان هم به 4 سال و شش ماه قبل برمی گردد.

*ایمان مبعلی و میلاد فراهانی از نفت و مهدی شیری از پیکان سابقه حضور در تیم مقابل را در کارنامه خود دارند و حالا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند.