علیرضا فغانی در دربی چهارم

علیرضا فغانی در دربی چهارم

به گزارش "ورزش سه"،  در بین داوران ایرانی دربی که از سال 87 این بازی را سوت زده اند ،فغانی و مظفری زاده بهتر وکم حرف و حدیث تر بوده اند و کسی بابت اشتباهاتشان آنها را مواخذه نکرده است .

13 بهمن 1390: او در این بازی به حمودی،شریفات و فریدون زندی از استقلال کارت زرد نشان داد .او یک بازیکن را هم اخراج کرد .مرحوم مهرداد اولادی بازیکن مورد نظر بود .پرسپولیس 10 نفره در ادامه بازی را 3-2 برد .او برای بازی 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که پرسپولیس گل سوم خود را در این دقایق به ثمر رساند .

15 شهریور 92: فغانی برای بار دوم دربی را سوت زد .این بازی 0-0 تمام شد و از حیث کیفیت فنی یکی از ضعیف ترین بازیهای تاریخ 2 تیم بود .در این بازی 5 بازیکن از 2 تیم کارت زرد گرفتند  دهنوی، رضاحقیقی، پیامصادقیان، محسن بنگر، قاضی، منتظری، نظری، و... مردان اخطاری بودند .

26 شهریور 95:

در دربی رفت، بار دیگر فغانی بازی را سوت زد و بازی کم افت و خیز 2 تیم بار دیگر 0-0 شد. در این بازی داور به خسرو حیدری، فرشید باقری و امید ابراهیمی از استقلال وعلی علی پور از استقلال کارت زرد نشان داد.فغانی در این 3 بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت و یکی از بهترین داوران تاریخ دربی بود .