شفیعی: فدراسیون دوست ندارد سایپا بیفتد

شفیعی: فدراسیون دوست ندارد سایپا بیفتد

به گزارش ورزش سه"، مرتضی شفیعی که به دلیل محرومیت خداداد عزیزی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم حاضر شده بود، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت جدول هر دو تیم می‌دانند بازی حساسی دارند و 6 امتیازی است؛ شرایط به شکلی است که در دور برگشت صبا میزبان است و کار ما سخت خواهد بود اما با این حال تمرینات خوبی برگزار کردیم و با شناختی که از آقای مرفاوی و بازیکنان صبا داریم به دنبال کسب نتیجه هستیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی خواهیم کرد چون وضعیت جدول به شکلی است که تمام بازی‌های بعد از صبا برای ما سخت خواهد بود؛ متاسفانه در دور رفت که ما از وسط راه آمدیم، امتیازات خوبی کسب نکردیم؛ به همین دلیل مجبور هستیم فردا به دنبال 3 امتیاز باشیم.

مربی سیاه جامگان اضافه کرد: صبا یارگیری بهتری در نیم‌فصل نسبت به ما داشت ولی با این حال نقطه قوت ما آقایان عزیزی و هاشمی‌نسب هستند که می‌توانند با تدابیر خود به تیم کمک کنند.

شفیعی در مورد عدم حضور تماشاگران مشهدی در بازی‌های سیاه جامگان گفت: دوری استادیوم از شهر، پخش زنده مسابقات، سردی هوا، نتایج ضعیف و ... موجب شده تماشاگران به ورزشگاه ثامن نیایند؛ دو هفته قبل هم در دربی مشهد حتی یک هزار نفر به ورزشگاه نیامدند و به دلایلی که گفته شد، مردم مشهد رغبتی برای دیدن مسابقات ندارند.

او تصریح کرد: مسئولان مشهدی نیز به تیم سیاه جامگان کمک نمی‌کنند؛ بازیکنان با اعتماد و عشق به آقای عزیزی بازی می‌کنند و وضعیت بحرانی‌ای داریم؛ از طرف دیگر چون تیم ما شخصی است و حمایت هم نمی‌شود نیز این اتفاقات می‌افتد.

مربی سیاه جامگان عنوان کرد: اگر بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم، فاصله‌مان را با صبا بیشتر خواهیم کرد؛ بعد از آن هم مقابل تراکتورسازی و استقلال از پیش بازنده نیستیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

شفیعی ابراز کرد: در بازی با سایپا، فولاد و گسترش فولاد داوری‌ها علیه ما بود که به همین دلیل هم آقای عزیزی اخراج شد؛ زیرا اعتراض می‌کرد؛ سایپا باتوجه به بضاعتش نمی‌افتد و فدراسیون هم دوست ندارد آنها بیفتند چون ما تیم‌های شخصی هستیم؛ تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار خواهیم بست تا دل اندک تماشاگرانمان را شاد کنیم.

او ادامه داد: کجای فوتبال داور پنالتی را برمی‌گرداند که در دیدار ما و فولاد اینطور شد؟؛ داور فهمید تصمیم اشتباهی گرفته که به همین علت هم آقای عزیزی اخراج شد.