مخیتاریان: لیگ برتر سخت تر از آن چیزی بود که تصورش را می کردم

مخیتاریان: لیگ برتر سخت تر از آن چیزی بود که تصورش را می کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - مخیتاریان در مورد حضورش در یونایتد و شرایط لیگ برتر صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، هنریک مخیتاریان ستاره ارمنی منچستریونایتد که در تابستان از دورتموند راهی الدترافورد شد، شروع خوبی در تیم مورینیو نداشت ولی در هفته های اخیر توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم سرمربی پرتغالی پیدا کند و البته در پیراهن شیاطین سرخ خوش بدرخشد. او در آخرین مصاحبه اش با بیلد در مورد حضورش در یونایتد و شرایط لیگ برتر صحبت کرده است:

وقتی از طریق تلویزیون بازی های لیگ برتر را تماشا می کردم، انتظارش را نداشتم این لیگ این قدر سخت باشد. اما واقعاً لیگ برتر سخت و فیزیکی است. حرفه ای های زیادی در اینجا هستند و باید کاملاً آماده باشید.

پیش از پیوستن به یونایتد در رویای پوشیدن پیراهن این تیم نبودم ولی منچستریونایتد یکی از بهترین باشگاه های دنیا است و نسبت به دورتموند باشگاه بزرگتری است، پس وقتی پیشنهاد یونایتد به دستم رسید، این را یک چالش یافتم و به آن پاسخ مثبت دادم تا پیشرفت کنم. من برای پول به منچستریونایتد نیامدم، اگر مسئله ام پول بود، بعد از جدایی از شاختار به آنژی می رفتم و نه دورتموند.

منچستریونایتد فقط یک باشگاه نیست. عضوی از این باشگاه بودن به معنای پیوستن به تاریخچه ای عظیم است. در این باشگاه باید از فرصت هایتان استفاده کنید، باید همیشه آماده باشید و خود را نشان دهید در غیر اینصورت باید یونایتد را ترک کنید.

هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی مانده است، در لیگ جزیره خیلی زود شرایط می تواند دچار تغییر شود و نمی توان پیش بینی کرد. چند هفته قبل فاصله زیادی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشتیم ولی اکنون این فاصله کم شده است و با تیم دوم فقط 5 امتیاز اختلاف داریم.

1878