بوگدان: می‌خواهم پیتر کراوچ لیگ ایران باشم

بوگدان: می‌خواهم پیتر کراوچ لیگ ایران باشم

بوگدان میلیچ مهاجم بلند قامت مونته نگرویی تیم سایپا در مورد پیوستن به سایپا به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  وقتی پیشنهاد از طرف ایران آمد، گفتند که این تیم ساختار و سازماندهی خوبی دارد؛ البته گفتند مربی باید اول شما را ببیند چون دوست ندارد از روی فیلم بازیکن انتخاب کند و باید در تمرینات حاضر شوی. من هم چون از خودم مطمئن بودم مشکلی نداشتم و 3،4 روز در تمرینات تیم در ایران شرکت کردم و خوشبختانه توانستم اعتماد ایشان را جلب کنم. امیدوارم بتوانم در بازی ها جواب اعتماد آقای فرکی را بدهم.

بوگدان با ابراز رضایت از برخورد گرم سایر بازیکنان ادامه داد: از وقتی به ایران آمدم سایر اعضای تیم برخورد خیلی گرمی با من داشتند؛ من در کشورهای کره، مالزی و اسپانیا فوتبال بازی کردم ولی در هیچ کدام از این کشورها این برخورد صمیمی را ندیدم.  خیلی خوب از من استقبال کردند و انگار چندین ماه است که در تیم هستم. کادر فنی و مربیان هم خیلی برخورد خوبی با من داشتند و امیدوارم بتوانم جواب محبت های آن ها را بدهم.

وی ادامه می دهد: البته وضعیت چمنی که داریم زیاد خوب نیست ولی امکانات و ساختار خوبی در باشگاه وجود دارد و امیدوارم بتوانم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.

مهاجم بلندقامت تیم سایپا در مورد تجربه های قبلی خود عنوان کرد: در  کی لیگ، اوساسونا، لیگ مالزی و کشور خودم مونته نگرو بازی کرده ام؛ خیلی دوست داشتم در ایران هم بازی کنم و امیدوارم این چالش جدید برای من و باشگاه موفقیت آمیز باشد.

 بوگدان 202 سانتی متری در مورد شباهت خودش به پیتر کراوچ مهاجم انگلیسی فوتبال دنیا گفت: بله با توجه به قد بلندی که دارم زیاد با کراوچ مقایسه می شوم، البته من وزن بیشتری نسبت به کراوچ دارم. کراوچ بازیکن بزرگی است و من هم امیدوارم بتوانم پیتر کراوچ فوتبال ایران باشم.