پیش بازی بولونیا - میلان؛ آخرین فرصت های مونتلا برای نجات روسونری

پیش بازی بولونیا - میلان؛ آخرین فرصت های مونتلا برای نجات روسونری

وبسایت رسمی برنامه نود - مسابقه عقب افتاده تیم های بولونیا و میلان از هفته هجدهم سری آ برگزار خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، دیدار عقب افتاده تیم های بولونیا و میلان از هفته هجدهم سری آ، ساعت 23.15 چهارشنبه 20 بهمن 1395 در ورزشگاه رناتو دل آرا شهر بولونیا با قضاوت دنیله دووِری برگزار خواهد شد. این بازی به علت سفر میلان به دوحه قطر جهت برگزاری سوپر کاپ ایتالیا مقابل یوونتوس به تعویق افتاد. هم اکنون میلان با 37 امتیاز در رده هفتم و بولونیا با 27 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی سری آ حضور دارند.

بولونیا در بازی اخیر با ناپولی یک شکست سنگین 7-1 را در همین ورزشگاه متحمل شد و به همین دلیل، هواداران این تیم تحمل یک باخت دیگر را ندارند. شاید تنها راه برای جبران این شرمساری، شکست تیم میلان باشد. از طرف دیگر، میلان نیز در بدترین روزهای ممکن به سر می برد و هر 4 بازی اخیر را باخته است. روسونری با تحمل سه باخت مشابه 2-1 مقابل ناپولی، یوونتوس (جام حذفی) و اودینزه در این هفته نیز باخت دردناکی را مقابل سمپدوریا در ورزشگاه سن سیرو پذیرفت.

کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی میلان در هر دو بازی مقابل پسکارا و سمپدوریا، هنگام تعویض، رفتار مناسبی با وینچنزو مونتلا نداشت و به همین دلیل، سرمربی میلان ترجیح داده تا در مسابقه با بولونیا به او استراحت بدهد. البته مونتلا به شوخی گفته که اگر باکا به همه بازیکن های میلان یک شام خوشمزه بدهد، شاید به ترکیب اصلی میلان بازگردد. تقابل روبرتو دونادونی سرمربی بولونیا با میلان جالب توجه است.

نکات آماری بازی:

طی 10 تقابل اخیر این دو تیم از سال 2010 به بعد در کلیه رقابت ها، فقط یک برد نصیب بولونیا شده در حالی که میلان 6 برد را به دست آورده است.

هر 3 تقابل اخیر این دو تیم در سری آ با نتیجه 1-0 خاتمه یافته است.

میلان در 5 بازی اخیر در سری آ و کوپا ایتالیا، 4 باخت و یک مساوی را در کارنامه دارد.

بولونیا طی 5 بازی اخیر در سری آ و کوپا ایتالیا، 2 برد، 2 مساوی و یک باخت به دست آورده است.

میلان طی 10 بازی اخیر بیرون خانه مقابل بولونیا در کلیه رقابت ها، شکست نخورده است.

میلان هر 3 بازی اخیر در سری آ را با یک اختلاف گل به حریفان واگذار کرده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

بولونیا: امیل کرافت و فدریکو ویویانی از محرومیت برگشته اما آدام ماسینا به علت محرومیت در این بازی غایب است. احتمالاً کرافت بر خلاف همیشه، در سمت دیگری از خط دفاعی بولونیا قرار می گیرد.

میلان: بازگشت داویده کالابریا باعث شده تا سرمربی میلان حداقل دو انتخاب برای مدافع کناری داشته باشد. احتمالاً یورای کوچکا از این بازی به بعد، دیگر مجبور به بازی در خط دفاعی نیست. ریکاردو مونتولیوو، جاکومو بوناونتورا، ماتیا دی شیلیو و لوکا آنتونلی به علت مصدومیت و خوزه ارنستو سوسا به علت محرومیت، در این بازی قادر به همراهی روسونری نیستند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464