بایرن مونیخ 1 - 0 وولفسبورگ؛ رسیدن به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی با بردی خفیف

بایرن مونیخ 1 - 0 وولفسبورگ؛ رسیدن به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی با بردی خفیف

وبسایت رسمی برنامه نود - از مرحله سوم جام حذفی آلمان بایرن مونیخ به مصاف وولفسبورگ رفت.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ با کسب برتری مقابل وولفسبورگ به جمع 8 تیم پایانی رقابت های جام حذفی آلمان راه یافت. در این بازی که به میزبانی بایرن مونیخ برگزار شد این تیم با نتیجه 1-0 موفق شد تیم رقیب را از پیش بردارد.

نیمه اول بازی با برتری کامل بایرن مونیخ در جریان بازی همراه بود. حملات بایرن مونیخ از همان دقایق ابتدایی و خصوصا از سمت راست با حرکات روبن و لام آغاز شد و چندین بار دروازه وولفسبورگ تهدید شد. قبل از رسیدن به دقیقه 20 دروازه وولفسبورگ باز شد و کار بایرن مونیخ برای ادامه بازی راحت تر شد. تا پایان نیمه اول چند بار دیگر دروازه وولفسبورگ تهدید شد و هوملس در این فاصله بهترین موقعیت بایرن مونیخ را نتوانست بدل به گل کند.

نیمه دوم هم تا دقایق رو به پایان بازی با برتری بایرن مونیخ دنبال شد. در نیمه دوم بهترین موقعیت بایرن مونیخ نصیب کاستا شد که ضربه او را کاستلس به کرنر فرستاد. 10 دقیقه پایانی وولفسبورگ تیم برتر میدان بود و چند بار به صورت جدی دروازه نویر را تهدید کردند و دروازه بایرن مونیخ چند بار تا آستانه فروپاشی پیش رفت.

شرح گل

دقیقه 17 (داگلاس کاستا): شوت هافبک برزیلی بایرن مونیخ درون محوطه جریمه به لوئیز گوستاوو برخورد و پس از تغییر مسیر در خلاف جهت حرکت کاستلس وارد دروازه شد.

 ترکیب دو تیم

+++ برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید +++

7899