مدافع سابق آرسنال: زمان رفتن ونگر فرارسیده است

مدافع سابق آرسنال: زمان رفتن ونگر فرارسیده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ویلیام گالاس،مدافع سابق توپچی‌ها معتقد است این باشگاه در تابستان باید به دنبال گزینه مربیگری جدیدی باشد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال، معتقد است پایان فصل جاری زمان مناسبی برای روی کار آمدن یک مربی جدید به جای ونگر است. وی به Talksport گفت:

شاید حالا زمان تغییر باشد. ما نمی‌توانیم آنچه وی برای این باشگاه انجام داده را فراموش کنیم. او عملکردی فوق‌العاده داشته و بعضی اوقات نمی‌توان چنین شخصی را اخراج کرد و باید به او احترام گذاشت. به همین خاطر شاید بهتر باشد در انتهای فصل، مدیران باشگاه با ونگر صحبت کنند و تلاش کنند راه حلی برای این موضوع پیدا کنند.

وی ادامه داد:

آرسنال از سال 2004 قهرمان جزیره نشده و تنها 2 بار جام حذفی را برده است. وقتی عناوین قهرمانی کسب نکنید تحت فشار و انتقاد قرار خواهید گرفت. شاید همین تفاوت مورینیو و ونگر است. مورینیو همیشه به دنبال پیروزی در هر بازی است و به همین خاطر، بعضی وقت‌ها موفق می‌شود اما آرسن از سال 2004 قهرمان نشده و به همین خاطر همه از وی انتقاد می‌کنند. در فوتبال پیروزی اهمیت زیادی دارد. بازیکنان به دنبال قهرمانی هستند. به عنوان یک بازیکن، وقتی در طول دوران بازیتان قهرمانی کسب نکنید، احساس ناامیدی خواهید کرد. نمی‌دانم آرسنال چه تصمیمی خواهد گرفت اما آن‌ها باید بازهم قهرمان شوند. 

گفتنی است این بازیکن بین سال‌های 2006 تا 2010، بیش از 100 بار در ترکیب توپچی‌ها به میدان رفت.

1405