حمایت قاطعانه سران لسترسیتی از رانیری

حمایت قاطعانه سران لسترسیتی از رانیری

وبسایت رسمی برنامه نود - سران باشگاه لسترسیتی با انتشار بیانیه ای به حمایت از سرمربی خود پرداختند.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه لسترسیتی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده کلودیو رانیری باوجود نتایج ضعیف این تیم در این فصل و ناکامی در کسب پیروزی در سال 2017 همچنان مورد حمایت کامل سران باشگاه قرار دارد و خطر اخراج این مربی 65 ساله را تهدید نمی کند. این بیانیه در واکنش به گزارش امروز رسانه های انگلیس مبنی بر اینکه رانیری تنها سه بازی برای حفظ شغلش فرصت دارد منتشر شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده:

باشگاه لستر می خواهد به خاطر اتفاقات و گمانه زنی های این روزها رسما تاکید کند که از کلودیو رانیری حمایت می کند. با وجود اینکه همه اعضای باشگاه اعتقاد دارند نتایج تیم باید بهتر شود اما باید به یاد داشت که موفقیت بی سابقه فصل گذشته به خاطر ثبات، اتحاد و اراده برای پشت سر گذاشتن بزرگترین چالش ها حاصل شد. باشگاه ضمن حمایت کامل از رانیری و بازیکنان روی چالش های پیشرو تمرکز کرده است.

انتقادها از عملکرد رانیری پس از شکست 0-3 لستر مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه که باعث شد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با 21 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار بگیرد به اوج رسیده و گزارش های بسیاری مبنی بر نارضایتی شدید بازیکنان از عملکرد این مربی ایتالیایی منتشر شده است.

2031