واکنش کامرانی فر به اظهارات قاضی پور

واکنش کامرانی فر به اظهارات قاضی پور

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:فدراسیون فوتبال در همه مقاطع باشگاهی، ملی و یا باشگاههای آسیا مدافع منافع تیم ها و فوتبال ملی بوده است.

به گزارش کاپ،حسن کامرانی فر ر پی درج مطلب قاضی پور– نماینده مردم ارومیه در خصوص بازی تراکتورسازی و پرسپولیس تهران و اینکه حق تیم تراکتورسازی در این بازی از بین رفته  است ،گفت: به اطلاع نماینده ارومیه رسانده می شود که به زعم تایید بخش عمده ای از کارشناسان فوتبال، داوران و هواداران دو تیم، این مسابقه یکی از بازیهای فنی و زیبای لیگ به شمار می رود و حتی در بخش داوری نیز بازی بود که هواداران هر دو تیم از این دیدار رضایت کامل داشتند و اینکه وی اظهار نگرانی خود را در خصوص این بازی و ضایع شدن حق مردم تیم تراکتورسازی اظهاراتی کردند که به لحاظ فنی نادرست است.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال در همه مقاطع باشگاهی، ملی و یا باشگاههای آسیا مدافع منافع تیم ها و فوتبال ملی بوده است و در کمال بی طرفی عمل خواهد کرد.

کامرانی فر در پایان تاکید کرد: از تمام مردم خونگرم و پرشور آذربایجان که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در کمال خونسردی به تشویق تیم پرداخته کمال تشکر و قدردانی را داریم.