دی لورنتیس: هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و این شامل رئال مادرید هم می شود

دی لورنتیس: هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و این شامل رئال مادرید هم می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم ناپولی و رئال مادرید روز بیست و هفتم بهمن ماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. رئیس باشگاه ناپولی به تیمش امید زیادی دارد و معتقد است رقیب پر افتخار اسپانیایی شکست ناپذیر نیست.

به گزارش وب سایت رسمی نود، در حالی که نزدیک به یک هفته به دیدار رفت این دو تیم باقی مانده است، رئیس باشگاه ناپولی اعتقاد دارد که هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و ناپولی هیچ ترسی از رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی ندارد.

به نقل از سایت fourfourtwo، مادریدی ها در حالی به مصاف ناپولی می روند که در گروه خود هیچ شکستی متحمل نشدند و در لالیگا نیز با یک امتیاز بیشتر و دو بازی کمتر نسبت به بارسلونا در رده اول قرار دارند. در آن سو هم ناپولی نیز در گروه خود صدرنشین شد و در سری آ نیز با 6 امتیاز کمتر از یوونتوس در رده دوم جای دارند. ناپولی با 55 گل زده بهترین خط حمله سری آ را نیز در اختیار دارد.

اورلیو دی لورنتیس در گفت و گویی با شبکه بین اسپورتس گفت:

ما با بارسلونا در جام خوان گمپر و در ژنو بازی کرده ایم، اما تا به حال با رئال مادرید رو در رو نشده ایم. هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و این تنها شرایط بازی است که نتیجه را مشخص می کند. ناپولی رشد قابل توجهی در سالیان اخیر داشته است و تنها تیم ایتالیایی است که 7 سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. من باید به این نکته نیز اشاره کنم که گردش مالی تیم ما، حدود یک چهارم تیم هایی مثل رئال مادرید، منچستریونایتد و منچستر سیتی بوده است. تمام تیم ها باید از حریفان خود ترس داشته باشند و شاید ناپولی، عطش بیشتری نسبت به رئال مادرید برای پیروزی دارد.

اگر قرار باشد رئال مادرید جام را از دست بدهد پس شکست و حذف ناپولی نمی تواند برای آن ها دستاورد خاصی محسوب شود. اما برای ناپولی، یک پیروزی می تواند یک کار حماسی باشد. بازی هایی در طول فصل وجود دارد که ارزش آن از کل فصل بیشتر است، مثل وقتی که ناپولی مقابل یوونتوس قرار می گیرد و آن بازی را می برد. ارزش آن برد بسیار زیاد است. اگر بتوانیم بر رئال مادرید غلبه کنیم، ارزش آن از کل سال بیشتر است. نیازی نیست که ادعای فتح لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشیم، بازیکنان با شور و شوق و عشق هواداران انگیزه می گیرند. همچون یک سازنده فیلم، رویا پردازی در DNA من هست.

ناپولی در حالی به سانتیاگو برنابئو و مصاف با رئال مادرید خواهد رفت که در فرم خوبی قرار دارد و در ابتدای هفته جاری هم با پیروزی پر گل هفت بر یک برای رقیب خود خط و نشان کشید.

4416