سایپا قهرمان نوجوانان لیگ برتر شد

سایپا قهرمان نوجوانان لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر نتایجی جز برد به دست نیاورده است، نوجوانان این باشگاه با صدرنشینی شان در لیگ برتر نوجوانان این شادی را افزون تر کردند. تیم سایپا با هدایت امیر آندستا و کسب 80 امتیاز صدرنشین  این رقابت‌های شد و توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. نارنجی‌پوشان نوجوان با به ثمر رساندن 123 گل در 29 بازی و تنها یک باخت دست به کاری بزرگ زدند؛ مطمئنا صدرنشینی آنها انگیزه تیم بزرگسال سایپا را برای جمع‌آوری امتیاز و قرار گرفتن در رتبه‌ای خود در لیگ‌برتر افزون‌تر خواهد کرد. 

در تیم نوجوانان سایپا حسین نخودکار و علیرضا اسدآبادی دو بازی ملی‌پوش این تیم گل‌های زیبایی به ثمر رساندند و جز بهترین‌ها بودند و در رسیدن این تیم به قهرمانی لیگ‌برتر نوجوانان وزنه‌ای موثر برای این تیم شدند. 

قهرمانی سایپا در شرایط رقم خورد که پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ‌برتر بزرگسالان در رتبه سوم و استقلال تهران با وجود حضور در رتبه سوم جدول بزرگسالان در رتبه هفتم جدول رقابت‌های لیگ‌برتر نوجوانان حضور دارند. بعد از سایپا در این رقابت‌ها این پیکان است که با کسب 72 امتیاز بهترین نتایج را کسب کرده و تیم دوم جدول شده است. 

باشگاه سایپا بعد از این قهرمانی در رده سنی نوجوان جشن بزرگی را ترتیب داد و در این جشن مدیرعامل باشگاه سایپا و سرمربی تیم بزرگسالان، آقای حسین فرکی به تقدیر از بازیکنان این تیم پرداختند.