دی‌لورنتیس: رئال شکست‌ناپذیر نیست/ ایگواین به برادرش هم اعتماد نداشت

دی‌لورنتیس: رئال شکست‌ناپذیر نیست/ ایگواین به برادرش هم اعتماد نداشت

رئیس باشگاه ناپولی ادعا کرد تیمش توان برتری بر رئال مادرید در بازی لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

 به گزارش کاپ، آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در جدیدترین مصاحبه خود از شکست‌ناپذیر نبودن رئال مادرید، رقیب تیمش در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان حرف زد.

او در این باره گفت: از وقتی رئیس ناپولی شدم، 2 بار با بارسلونا روبه‌رو شده‌ایم اما با رئال مادرید بازی نکرده‌ایم. هیچ تیمی در دنیا شکست‌ناپذیر نیست؛ بخصوص برای ناپولی که تنها ایتالیایی همیشه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا طی 7 فصل اخیر است. ما یک‌چهارم بودجه رئال‌مادرید، منچسترسیتی و منچستریونایتد را داریم.به طور کلی همه رقبا از هم ترسی دارند و ناپولی شاید گرسنه‌تر از رئال مادرید برای کسب افتخار است. یک رقابت تاریخی پیش‌رو داریم و اگر ببریم، مثل زمانی که یوونتوس را شکست می‌دهیم، انگار کل فصل را برده‌ایم. نیازی نیست از قول قهرمانی در لیگ قهرمانان حرف بزنیم. بازیکنان به اندازه کافی برای برتری بر رئال شوق و علاقه دارند. آن‌ها عاشق هواداران هستند. به عنوان یک فیلمساز، رویاپردازی در خونم من قرار دارد.

 او درباره نقش‌آفرینی احتمالی دیگو مارادونای افسانه‌ای در کادر مدیریتی باشگاه اظهار داشت: تا آنجا که می‌دانم مشکل مالیاتی او در ایتالیا حل نشده اما اگر موفق به امضای قرارداد با دیگو شوم، شخصا مشکلاتش را حل می‌‍کنم. مارادونا باید اول مشکل مالیاتی‌اش را حل کند و سپس به من زنگ بزند و بگوید آئورلیو من وقت آزاد دارم و عاشق کار در ناپولی هستم. دوست دارم با مارادونا به تیم وجهه جهانی‌تری ببخشم.

 او درباره ایگواین، بازیکن سابقش گفت: ایگواین خانواده بزرگ و پرجمعیتی دارد. قبل از جدایی مدام به من می‌گفت تیم ضعیف است و به گفته اطرافیانش مایل نبود با بازیکنان ناپولی همبازی بماند. چرا؟ هم‌تیمی‌های او بهترین نمایش ممکن را در لباس آبی ارائه کرده‌اند.مگر یک بازیکن می‌تواند همیشه یک تنه سرنوشت تیمش را رقم بزند؟ گونسالو به حرف‌های برادرش هم اطمینان نداشت و دنبال بازی کردن کنار ستاره‌های اسمی بود.