برنامه پاریسن ژرمن برای تابستان؛ جذب سانچز و آگوئرو

برنامه پاریسن ژرمن برای تابستان؛ جذب سانچز و آگوئرو

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن قصد دارد در تابستان برای جذب سانچز و آگوئرو وارد عمل شود.

به گزارش وبسایت نود، گل در گزارشی مدعی شده است پاریسن ژرمن قصد دارد در تابستان برای خرید آلکسیس سانچز ستاره شیلیایی آرسنال و سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی وارد عمل شود.

پاریسن ژرمن بعد از جدایی زلاتان، هنوز نتوانسته یک ستاره بزرگ را برای خط حمله تیمش جذب کند و به نظر می رسد این تیم فرانسوی در تابستان 2017 برای تقوی تیمش در خط حمله تمام توان خود را به کار می گیرد. طبق گزارش گل گزینه های اصلی پی اس جی، سانچز و آگوئرو هستند.

آگوئرو در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب منچسترسیتی نداشته و با حضور ژسوس برزیلی شرایط او در تیم پپ حتی بدتر هم شده است. همین موضوع باعث شد تا او در مورد آینده اش در منچسترسیتی دچار تردید شود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که علیرغم تمایل سیتی برای حفظ وی، این بازیکن آرژانتینی با تداوم این شرایط، به دنبال جدایی خواهد بود. او حتی روز یکشنبه در مصاحبه ای عنوان کرده بود تابستان در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

اما آلکسیس سانچز ستاره آرسنال هنوز برای تمدید قرارداد با توپچی ها به توافق نرسیده و این موضوع آینده وی را در این تیم در هاله ای از ابهام قرار داده است. او تا تابستان 2018 با آرسنال قرارداد دارد ولی در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، فصل آینده در سال آخر قراردادش با آرسنال قرار می گیرد و این بیم در نزد آرسنالی ها وجود دارد که ممکن است او را به صورت آزاد در تابستان 2018 از دست بدهند. بنابراین ممکن است در صورت عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، سانچز در تابستان 2017 به فروش برسد.

البته هر دو بازیکن مشتریان سرسختی دارند.

1878