رضایی:تراکتور چوب دسته گل های آقایان را می خورد

رضایی:تراکتور چوب دسته گل های آقایان را می خورد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آنهایی که تراکتورسازی را به این روز انداختند باید پاسخگو باشند.

رحمان رضایی در گفت وگو با کاپ،درباره عملکرد ضعیف تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت : ما بازیکنان محروم زیادی داشتیم. قبل از بازی هم چند روزی حواشی ای را برای مان ایجاد کردند که این مسایل روی کارمان تاثیر گذاشت. همه اینها دست به دست هم داد تا مقابل پرسپولیس نتیجه نگیریم. البته اگر منصفانه صحبت کنیم باید بگوییم پرسپولیس خوب بازی کرد. با این حال اگر تمرکزمان بالاتر بود گل نمی خوردیم.

وی درباره انتقاد به خط دفاعی تراکتور سازی گفت: در بازی دیروز کل تیم ما خوب بازی نکرد. وقتی فشار زیاد باشد خط دفاعی هم اشتباه می کند.

رضایی درباره دلایل عملکرد ضعیف محسن بنگر بیان داشت: چرای این مساله را من نمی دانم اما فکر می کنم دیروز اکثر بچه های ما در حدواندازه های خودشان نبودند. 

وی خاطرنشان کرد: درست است که با این شکست کارمان سخت شد اما 30 امتیاز دیگر باقی مانده و خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد. من ناامید نیستم و هنوز فکر می کنم می توانیم قهرمان شویم.

رضایی درباره سرنوشت عالیشاه و نوراللهی گفت: به هرحال این اتفاق افتاد و ما باید با داشته هایمان جلو برویم. این دسته گل را مدیران قبلی تراکتورسازی به آب دادند. دیر یا زود این گرفتاری ها ایجاد می شد. تراکتورسازی از این بابت ضربه بدی خورد. ای کاش مرجعی رسیدگی کند و افرادی که این اوضاع را برای تراکتورسازی درست کردند مجبور به پاسخگویی شوند. این تیم مردمی است و نباید به راحتی به خاطر قصور عده ای از مدیران قبلی چنین وضعیتی پیدا کند.