داگلاس کاستا: در تابستان احتمالا از بایرن مونیخ جدا می شوم؛ لیگ انگلیس بهترین لیگ جهان است

داگلاس کاستا: در تابستان احتمالا از بایرن مونیخ جدا می شوم؛ لیگ انگلیس بهترین لیگ جهان است

وبسایت رسمی برنامه نود - داگلاس کاستا هافبک برزیلی بایرن مونیخ از شرایطش در این باشگاه راضی به نظر نمی رسد.

به گزارش وبسایت نود، داگلاس کاستا می گوید از شرایطش در بایرن مونیخ کاملا راضی نیست و در تابستان دوباره درباره آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. کاستا که دومین فصل حضورش در بایرن مونیخ را سپری می کند به دلیل ترافیک در پستش نمی تواند به صورت مرتب برای این تیم به میدان برود و یکی از دلایل ناراضی بودنش می تواند همین نکته باشد.

کاستا در مصاحبه با بیلد گفت:

یکی از عوامل تعیین کننده تعداد دقایق بازی من خواهد بود. همچنین پدر شدن شرایط حرفه من را عوض خواهد کرد. ما پیشنهادات بسیار خوبی از لیگ چین و باشگاه های بزرگ اروپایی دریافت کرده ایم. وقتی فصل جاری به اتمام برسد ما خواهیم نشست و شرایط را بررسی خواهیم کرد. اول از همه، من روی به پایان رساندن فصل جاری با کسب بیشترین عناوین ممکن تمرکز کرده ام.

ترک بایرن مونیخ در حال حاضر جزء افکار و ایده های من نیست. من می خواهم عناوین زیادی کسب کنم. بایرن مونیخ را دوست دارم و من می توانم همراه با بایرن مونیخ عناوین زیادی کسب کنم و به بالاترین سطح در حرفه ام برسم، حتی می توانم برای بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شوم، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی. می خواهم تمامی عناوین ممکن از جمله قهرمانی با تیم ملی برزیل در جام جهانی را تجربه کنم.

نمی توانم اسم خاصی را مطرح کنم اما تماس هایی از لیگ انگلیس، اسپانیا و فرانسه با مدیر برنامه های من گرفته شده است. اما ما به بایرن مونیخ احترام می گذاریم. او از همه ما می خواهیم با آن ها صحبت کنیم و نظر آن ها را هم بدانیم و بعداً تصمیم بگیریم. من هنوز با بایرن مونیخ تا 2020 قراردا دارم، بیش از 3 سال دیگر. بدون شک فوتبال یک تجارت است. بایرن مونیخ به سادگی می تواند تیم ها را مجبور به پرداخت رقم درخواستی خود کند. به نظرم لیگ انگلیس یکی از بزرگ ترین لیگ ها در سراسر جهان است، فوق العاده ست. همانند لالیگا، که تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند. برای من زبان اسپانیولی راحت تر است، اما انگلیس هم بازیکنان بزرگی در لیگش دارد. برای من لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ جهان است.

کاستا در فصل جاری در 19 بازی در تمامی رقابت ها برای بایرن مونیخ به میدان رفته و موفق به زدن 4 گل و ارسال 4 پاس گل شده است.

7899