پیولی: دو پنالتی ما نادیده گرفته شد؛ در سطح یوونتوس بازی کردیم

پیولی: دو پنالتی ما نادیده گرفته شد؛ در سطح یوونتوس بازی کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - استفانو پیولی عملکرد داور را در باخت تیمش تاثیر گذار می داند.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری حساس از هفته بیست و سوم رقابت های سری آ، یوونتوس در یک بازی مهیج با تک گل زیبای کوادرادو اینتر را شکست داد. پیولی معتقد است که داور بازی در دو صحنه می توانست خطاهای کیلینی و مانژوکیچ را پنالتی اعلام کند.

پیولی در مصاحبه پایان بازی با اسکای اسپورت گفت:

به خاطر گل عصبانی ام، به نظر می توانستیم با جای گیری بهتر مانع از رسیدن توپ به کوادرادو شویم. در نیمه اول در محوطه جریمه یوونتوس می توانست تصمیم هایی مبنی بر اعلام پنالتی برای ما گرفته شود. موقعیت ها خوب و واضح گل خلق کردیم، در نیمه اول داور باید دو پنالتی برای ما اعلام می کرد، در حالی که داور پشت خط فقط 23 سانتی متر با صحنه فاصله داشت. در آخر بازی تنش هایی وجود داشت که دلیل آن اخراج پریشیچ و دو پنالتی نادیده ما بود.

در سطح یوونتوس بازی کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. اما اتفاقات بازی به نفع ما رقم نخورد. تصاویر واضح بودند، تکل مانژوکیچ روی ایکاردی پنالتی بود و باید برای ما پنالتی گرفته می شد.

بازی بسیار تماشایی و مهیج بود و دو تیم با تمام توان جنگیدند و تلاش خود را انجام دادند. گلزنی مقابل یوونتوس زیاد آسان نیست اما ما موقعیت این کار را داشتیم و فقط تصمیم های اشتباهی که گرفتیم مانع از این کار شد. در تمامی نقاط زمین برای یوونتوس احترام قائل بودیم. من دی آمبروسیو را به سمت راست منتقل کردم چون در فرم خوبی برای مقابله با کوادرادو قرار داشت و همچنین موریلو را به دلیل شرایط فیزیکی با مانژوکیچ روبرو کردم.

اینتر که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و به بالای جدول نزدیک شده بود با این شکست 42 امتیازی باقی ماند و در مکان پنجم جدول ایستاد.

7899