آلگری: بازی در سطح نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود

آلگری: بازی در سطح نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مکس آلگری سرمربی یوونتوس سطح بازی دربی ایتالیانو را ستود.

به گزارش وبسایت نود، از هفته بیست و سوم رقابت های سری آ، یوونتوس موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود با تک گل خوان کوادرادو اینتر را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم تر کند.

مکس آلگری درباره این بازی گفت:

یک بازی با کیفیت بسیار بالا بود، هم رده با بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان. هر دو تیم از نظر فردی و تیمی در سطح بسیار بالایی بازی کردند. در حال حاضر در ضد حملات خیلی سازمان یافته عمل نمی کنیم اما ما موقعیت های زیادی برای بیشتر کردن فاصله و تمام کردن کار داشتیم.خیلی به سختی به اینتر اجازه موقعیت سازی دادیم.

خوشبخاته اینتر در اوایل فصلل خوب کار نکرد و از رقابت برای قهرمانی اسکودتو کنار رفت. ژائو ماریو متمایل به سمت راست بازی می کرد و سعی داشتند با وجود کاندروا در آنجا برتری نفری را ایجاد کنند و برای آلکس ساندرو مشکل ایجاد کردند. در نیمه دوم این نقیصه را اصلاح کردیم و بهتر کار کردیم. باید به احترام اینتری ها کلاه از سر برداریم، آن ها فوتبال بسیار خوبی انجام دادند و روی بعضی از صحنه ها می توانستد به گل دست یابند. 

پائولو دیبالا هفته گذشته هنگام تعویض شدندش حاضر به دست دادن با آلگری نشد و این هفته لیخشتاینتر دوباره این حرکت را انجام داد. آلگری درباره این موضوع گفت:

لیخشتاینر هم از تعویض شدندش ناراضی بود، ظاهرا من هر هفته باید یک بازیکن رنجیده داشته باشم، این موضوع فقط به حال حاضر برنمی گردد. من حرف های لیخشتاینر داخل زمین را بد تفسیر کردم. در یکی از صحنه ها او افتاد و من فکر کردم مصدوم شده است اما او به من گفت که می توانست به بازی ادامه دهد.

7899