نیمار: می خواهیم قهرمان لالیگا شویم و تا آخرین دیدار مبارزه خواهیم کرد

نیمار: می خواهیم قهرمان لالیگا شویم و تا آخرین دیدار مبارزه خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر برزیلی بارسلونا با اعلام این موضوع که بارسلونا از تلاش برای قهرمانی در لالیگا پا پس نخواهد کشید اعلام کرد بازیکنان این تیم به قهرمانی در رقابت های فصل جاری اسپانیا امیدوار هستند.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید با دو بازی کمتر نسبت به بارسلونا یک امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا دارد و در رتبه نخست لالیگا قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که اختلاف امتیاز این دو تیم به 7 امتیاز افزایش یابد. با این حال وینگر برزیلی بارسلونا در مصاحبه با وبسایت red bull در شبکه Tv3 اسپانیا اعلام کرد بارسلونا برای قهرمانی در این فصل لالیگا تا آخرین دیدار تلاش خواهد کرد:

رقابت قهرمانی این فصل اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. فصل گذشته با تیم های دوم و سوم 12 امتیاز اختلاف داشتیم اما در نهایت اگر اشتباه نکنم با اختلاف یک یا دو امتیاز نسبت به تیم دوم به قهرمانی رسیدیم. بازی های زیادی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. 7بار با بارسلونا به قهرمانی رسیده ام و می خواهم قهرمانی های بیشتری را به دست آورم. روی بازی های آینده تمرکز داریم و برای قهرمانی در تمامی جام های موجود انگیزه فراوانی داریم و برای آن ها با تمام توان مبارزه خواهیم کرد.

نیمار در فصل جاری در زمینه گلزنی نمایش قدرتمندی نداشته است، هرچند که او پاس گل های فراوانی را برای هم تیمی هایش ارسال کرده است اما با اشاره به این موضوع که بازیکنی مانند او نیاز دارد تا به طور مداوم گلزنی کند ابراز اطمینان کرد که شرایط او دیر یا زود تغییر خواهد کرد:

وقتی نمی توانید گلزنی کنید شرایط دشواری به وجود می آید، مخصوصا اگر به عنوان یک بازیکن مهاجم به میدان بروید و انتظارها از شما بسیار زیاد باشد.  این موضوع ناراحت کننده ای است اما مهمترین مسئله ای نیست که بخواهم نگران آن باشم. در حال حاضر مهمترین اتفاق ممکن پیروزی ما در دیدارهای آینده است و مهم نیست که من گلزنی می کنم یا خیر.  امیدوارم روزهای بد شانسی من به پایان برسد.

نیمار در ادامه از اهداف پیش روی خود صحبت کرد، او اعلام کرد اهداف بلند بالایی دارد و می خواهد در بارسلونا و تیم ملی برزیل به آن ها دست یابد. او در این خصوص افزود:

انگیزه فراوانی دارم، چالش های بسیاری در مقابلم قرار دارد و کارهای بسیاری باید انجام بدهم. هنوز در برخی رقابت ها به قهرمانی نرسیده ام و می خواهم در آن رقابت ها نیز به قهرمانی دست یابم. از حالا به جام جهانی آینده فکر می کنم، نگران نیستم اما رویاسازی می کنم. نمی توانم تصور نکنم که ممکن است اتفاقاتی مانند جام جهانی گذشته رخ دهد.  با این حال برای حضوری آماده در جام جهانی 2018 به سختی تمرین خواهم کرد. مهمترین مسئله پیش روی من این است که به سختی تمرین کنم تا به خواسته هایم برسم. نمی خواهم از کسی بهتر باشم اما تلاش خواهم کرد هر روز پیشرفت داشته باشم. دوست دارم روز به روز گلزنی کنم و همچنان زندگی شادی داشته باشم.

1899