امری: نمایش تماشاگر پسندی نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم

امری: نمایش تماشاگر پسندی نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پاریسن ژرمن با تایید این مسئله که شاگردانش نمایش زیبایی مقابل دیژون نداشتند از پیروزی این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی پاریسی ها با اعلام این موضوع که شاگردانش در دیداری که با حساب 3-1 به پایان رسید نمایش زیبایی برای تماشا نداشتند از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد. پس از اینکه تاوارز گل نخست سیلوا را بی اثر کرده بود، دو گل دیر هنگام کاوانی و سیلوا پیروزی را برای پاریسی ها به ارمغان آورد. پاریسی ها با این پیروزی با اختلاف 3 امتیازی نسبت به موناکوی صدر نشین در مقام دوم لیگ 1 فرانسه قرار گرفته است هرچند که امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد شاگردانش نمایش جذابی نداشتند. او در این خصوص در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت:

دیدار جذابی برای تماشاگران نبود اما همه بازی های خارج از خانه دشوار هستند و این دیدار هم مانند سایر دیدارهای خارج خانه دشوار بود. رقبای ما همیشه با انگیزه فراوان مقابل ما ظاهر می شوند. بر جریان بازی تسلط داشتیم اما آن شرایطی که در نظر داشتیم پیش نرفت، اشتباهاتی در نیمه نخست داشتیم و اجازه دادیم حریف به بازی بازگردد. با این حال از نتیجه به دست آمده خوشحالم چراکه پیروزی در خانه حریف همیشه دشوار است. در حال پیشرفت هستیم چرا که در ابتدای فصل با ارائه چنین نمایشی به پیروزی نمی رسیدیم. 23 بار در فصل جاری به میدان رفته ایم و به روزهای حساس فصل نزدیک می شویم.

1899