زیدان: می خواهم په په بماند؛ نمی خواهم در مورد احتمال جدایی ایسکو و موراتا صحبت کنم

زیدان: می خواهم په په بماند؛ نمی خواهم در مورد احتمال جدایی ایسکو و موراتا صحبت کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه با سلتاویگو در هفته 21 رقابت های لالیگا شرکت کرد، اما ساعاتی بعد این مسابقه به تعویق افتاد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دیدار که قرار بود یکشنبه شب از ساعت 23:15 در ورزشگاه بالایدوس برگزار شود، به دلیل طوفان و بارش شدید برف و ریزش قسمتی از سقف ورزشگاه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. با اینحال، زیزو در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

فکر می کنم این هم بازی سخت دیگری خواهد بود، بازی در این ورزشگاه سخت است، چرا که آنها می دانند چطور بازی کنند. آنها چند بازیکن فوق العاده دارند. می دانیم که چه در پیش داریم اما بیش از حد آماده ایم. این مسابقه با کوپا دل ری فرق می کند و شاید سلتا با همان ایده ها اما با بازیکنانی متفاوت به میدان بیاید. می دانیم که این یک چالش است، اما می خواهیم پیش برویم و خوب بازی کنیم. اینجا لالیگا است، ما صدرنشین لیگ هستیم و باید همیشه این را نشان دهیم.

بازی کلیدی:

هر بازی و هر بار که پیروز می شویم و امتیاز کسب می کنیم برای ما مهم است. اینجا تنها ورزشگاه سختی نخواهد بود که برای بازی به میدان می رویم. تیم آنها ما را تحت فشار خواهد گذاشت اما نکته خوب این است که هفته خوبی داشته ایم، سخت کار کرده ایم و روی این مسابقه تمرکز داشتیم.

مصدومیت ها:

تصور ما این است که هفته آینده همه بازیکنان باز خواهند گشت. شاید گرت را نداشته باشیم، چون در مورد او باید کمی آرام تر پیش برویم. برای لوکا مودریچ تا هفته آینده صبر می کنیم و په په هم به تمرینات بازگشته است.

سیستم چرخشی در ترکیب سلتا:

ما یک مسابقه در لالیگا داریم که برای هر دو تیم مهم است. واقعاً مهم نیست که چه کسانی را به میدان بفرستند چون سلتا درست مثل ما ترکیب فوق العاده ای دارد.

په په:

په په اینجاست و بهبود یافته است. مدتی به خاطر مصدومیت دور از میادین بود اما حالا بهتر و خوشحال است. در مورد په په باید قدم به قدم پیش برویم. تمرکز او روی ماه ژوئن نیست و تنها روی حال حاضر و حضور در مادرید تمرکز کرده است. ما خیلی ساده به زمان باقی مانده از حالا تا پایان فصل نگاه می کنیم چون این برای او، برای ما و همچنین باشگاه کلیدی است. باید ببیینم چه اتفاقی می افتد. با توجه به کار هایی که او برای باشگاه انجام داده، باید به هر اتفاقی که در موردش رخ می دهد، احترام بگذاریم. بدیهی است که می خواهم په په تا زمانی که می خواهد، در تیم بماند. او همواره مهره کلیدی در تیم بوده و هست بنابراین مشخصاً می خواهم بماند.

لوکاس به جای بیل:

من از لوکاس راضی هستم، او علیرغم مصدومیت ها واقعاً خوب کار کرده است. از دیدن مصدومیت بازیکنان متنفرم. اگر بیل به زودی بازگردد هیجان زده خواهم شد. لوکاس خوب کار می کند و بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند این کار را انجام دهند. ما ترکیب کاملی داریم و در فرم خوبی هستیم. می توانم هر نوع بازیکنی را انتخاب کنم و این برای یک تیم حیاتی است.

موراتا:

او روی کاری که در دست دارد تمرکز کرده است. مشخصاً مثل همه بازیکنان می خواهد بیشتر بازی کند. قبل از اینکه فصل به پایان برسد، او فرصت بازی زیادی پیدا خواهد کرد. من در مورد آینده یا احتمال جدایی او فکر نمی کنم، چون اینجا خانه اوست. من مسئول تیم هستم و باید تصمیم بگیرم اما او هم اینجاست و تمام توان خود را برای پروژه تیم به کار می گیرد.

آینده ایسکو:

من راضی هستم، هرچند او می تواند چیز های بیشتری ارائه دهد. او خوب کار می کند و از آن دسته بازیکنانی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. نمی خواهم در مورد آینده صحبت کنم، و تنها روی کاری که حالا انجام می دهد متمرکز هستم. او بخشی از این پروژه است و تنها می خواهم در مورد این فصل صحبت کنم، هر چیز دیگری بی ربط است.

بنزما و کریستیانو:

می توانیم با حضور هر دوی آنها در خط حمله بازی کنیم اما فکر می کنم پست مناسب برای کریستیانو سمت چپ باشد. ترکیب کریم و کریستیانو چیز های بیشتری می تواند نصیب ما کند. این را می دانیم و چیز های بیشتری از آنها می خواهیم. با این وجود، آنها خوب تمرین می کنند و می توانیم شاهد گلزنی بیشتر آنها در بازی ها شویم. این چیزی است که یک مربی می خواهد. اگر یک بازی موفق به گلزنی نشویم نگران نخواهم شد. گاهی اوقات ممکن است رخ دهد.

کریستیانو:

او خوب کار می کند. پست مورد علاقه او بال چپ است. من هم او را در این پست مناسب می بینم اما در برخی بازی ها می تواند در جای دیگری هم بازی کند تا بیشتر در جریان بازی قرار داشته باشد. همه می خواهند که او همچنان 50 الی 60 گل به ثمر برساند.

1771