پیروزی خیره کننده ناپولی مقابل بولونیا در سری آ

پیروزی خیره کننده ناپولی مقابل بولونیا در سری آ

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی با نتیجه سنگین 7-1 از سد بولونیا گذشت.

به گزارش وبسایت نود، در تنها بازی روز شنبه از هفته بیست و سوم سری آ، بولونیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان ناپولی بود که این بازی پراتفاق در نهایت با نتیجه سنگین 7-1 به سود میهمان پایان یافت.

در این بازی ابتدا همشیک و اینسینیه در همان دقایق ابتدایی دو گل به ثمر رساندند. ابتدا در دقیقه 4 و سپس در دقیقه 6 میهمان به گل اول و دوم خود رسید. دقیقه 26 کایخون با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و البته میزبان هم به پنالتی ای رسید تا امیدهایش برای بازگشت افزایش یابد. اما دیسترو این پنالتی را از دست داد تا بازی 2-0 بماند و بولونیا موقعیتی طلایی را برای کم کردن اختلاف از دست بدهد.

اما در ادامه اتفاقات به سود میزبان رقم نخورد. شش دقیقه بعد ماسینا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا بولونیا هم ده نفره به کار ادامه دهد. مرتنز در دقیقه 33 و 43 ناپولی را به دو گل دیگر رساند و تروسیدیس در نیمه نخست فقط یکی از گل های خورده را جبران کرد تا نیمه اول با نتیجه 4-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم همشیک در دقایق 70 و 74 دو گل به ثمر رساند تا هتریک کند و سپس در دقیقه 90 مرتنز گل سوم خود را به ثمر رساند تا او هم هتریک کند. به این ترتیب در نهایت بازی با دو اخراجی و دو هتریکی، 7-1 پایان یافت.

ناپولی با این سه امتیاز 48 امتیازی شد و به رده دوم رفت.

1878