انریکه: در مورد علت تعویض مسی توضیح نمی دهم؛ برای پاکو خیلی خوشحالم

انریکه: در مورد علت تعویض مسی توضیح نمی دهم؛ برای پاکو خیلی خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی در جریان دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو تعویض شد اما لوییز انریکه علاقه ای نداشت تا درباره علت این تعویض توضیح دهد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا عصر شنبه با پیروزی پر گل مقابل بیلبائو با روحیه ای مناسب پا به دیدار سه شنبه شب مقابل اتلتیکو مادرید خواهد گذاشت، با این حال لوییز انریکه لیونل مسی را در دقیقه 64 از زمین بازی خارج کرد و در کنفرانس خبری پس از این دیدار جواب مشخصی به دلیل مد نظرش از این تعویض نداد. این در حالی بود که مسی در تمامی دقایق بازی های بارسلونا از آغاز سال 2017 بازی کرده بود. به نظر می رسد انریکه در نظر داشته است تا پیش از دیدار حساس سه شنبه شب بارسا مقابل اتلتی مدت زمانی را به مسی استراحت بدهد با این حال جوابی که انریکه در خصوص این تعویض داد بسیار عجیب به نظر می رسید. لوچو در کنفرانس خبری پس از این دیدار در این خصوص گفت:

در این خصوص توضیحی نمی دهم، شما رسانه ها همیشه دوست دارید داستان سرایی کنید و من دوست ندارم نویسنده این داستان ها باشم و ترجیح می دهم در این خصوص چیزی نگویم.

اتلتیک این دیدار را به خوبی آغاز کرد و موفق شد تیر دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد اما گل دقیقه 18 آلکاسر باعث شد تا بارسا از حریف پیش افتد. در ادامه لوچو ضمن تقدیر از عملکرد آلکاسر، از اینکه این بازیکن بالاخره در لالیگا برای بارسلونا گلزنی کرد  ابراز خوشحالی نمود، او در این خصوص افزود:

بخاطر  گلی که پاکو به ثمر رساند بیشتر از گل هایی که خودم می زدم خوشحال شدم، برای او بسیار خوشحالم نه فقط بخاطر نحوه بازی او که بخاطر شخصیت والای او. همیشه برای افرادی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند احترام زیادی قائلم. دیدار مقابل اتلتیک هیچ گاه آسان نخواهد بود. تلاش کردیم تا مقابل فشار آن ها عکس العمل مناسبی نشان دهیم. فضاهای خوبی به دست آوردیم و پس از گلی که به ثمر رساندیم با خیالی آسوده تر به بازی ادامه دادیم. پس از اینکه به گل رسیدیم شرایط بازی به سود ما تغییر یافت و شرایط فیزیکی حریف نیز افت کرد. از نتیجه به دست آمده خوشحالم، در حالیکه تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کرده بودیم موفق شدیم 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم و این امر برای ما بسیار جذاب خواهد بود.

بارسا در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که پیکه به دلیل مصدومیت در ناحیه ران پای راست بین دو نیمه تعویض شد و رافینیا با برخوردی که با تراشتگن داشت به دلیل شکافتن پیشانی و خون ریزی شدید مجبور شد زمین بازی را ترک کند. لوچو در ادامه با اشاره به اینکه مصدومیت پیکه به این دلیل به وجود آمده است که او در هفته های اخیر بازی های زیادی را پشت سر گذاشته است اعلام کرد قادر نیست زمان دقیقی در مورد بازگشت او به میادین ارائه دهد و حضور او در دیدار سه شنبه شب مقابل اتلتی در هاله ای از ابهام خواهد بود. او در این خصوص افزود:

مصدومیت پیکه به دلیل بازی های زیادی بود که بخاطر سندرم برنامه ریزی فشرده دیدارها ایجاد شده است. مصدومیت رافی نیز بسیار ترسناک بود، هنوز مشخص نیست که آن ها می توانند مقابل اتلتی به میدان بروند یا خیر.

1899