نوراللهی، عالیشاه و رویاهای بر باد رفته

نوراللهی، عالیشاه و رویاهای بر باد رفته

به گزارش "ورزش سه"، خروج احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی همراه بود به طوریکه برخی هواداران سرخ پوشان پایتخت از این دو بازیکن دلخور شدند و رفتن آن‌ها به تراکتورسازی را به مسائل دیگری دادند. با این حال نوراللهی و عالیشاه ضمن خداحافظی باشکوه با هواداران پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند اما حالا با قانون محرومیت این تیم از نقل و انتقالات دیگر نمی توانند پیراهن تیم تبریزی را بر تن کنند.

نوراللهی و عالیشاه بسیار امیدوار بودند تا بتوانند در بازی حساس فردا مقابل پرسپولیس که تیم سابقشان است برای تراکتور بازی کنند اما فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد این دو بازیکن به همراه هاشم بیک‌زاده و سجاد شهباززاده حق حضور در مسابقه فردا را ندارند. با این وجود نوراللهی و عالیشاه امروز در تمرین تراکتورسازی حضور پیدا کردند و با چهره ای مغموم در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

 آنها که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی حضور دارند بدون کسب اجازه از ستاد کل نیروهای مسلح نمی‌توانند تیم تبریزی را به مقصد تیم دیگری ترک کنند اما امروز نیروهای مسلح اعلام کرد که عالیشاه و نوراللهی می‌توانند در یک تیم نظامی دیگر مانند ملوان یا فجر سپاسی به فوتبال خود به عنوان بازیکن سرباز ادامه دهند.

 این دو بازیکن که در عین جوانی تجارب بسیار زیادی اندوخته اند، دوست داشتند در یک تیم مطرح لیگ برتری بازی کنند اما با شرایط که برای آنها پیش آمده به نظر می‌رسد برای ادامه فوتبال باید در لیگ دسته اول توپ بزنند.