حمله تند مارادونا به ایکاردی و سرمربی آرژانتین

حمله تند مارادونا به ایکاردی و سرمربی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، دیگو آرماندو مارادونا روز گذشته از نزدیک بازی تیم ملی تنیس آرژانتین در رقابت‌های جام دیویس را تماشا کرد. او پس از این بازی‌ها نسبت به حضور ادگاردو بائوسا (سرمربی تیم ملی آرژانتین) در تمرین اینتر واکنش نشان داد.

بائوسا دیروز در صحبت با رسانه‌ها درباره حضورش در تمرین اینتر گفت:« تمرین این تیم را دیدم. زانتی خیلی خوب از ما میزبانی کرد. با اور بانگا و مائورو ایکاردی صحبت کردم. درباره فوتبال حرف زدیم. ایکاردی می‌داند ما بازی‌اش را پیگیری می‌کنیم. او عملکرد خوبی دارد و هر لحظه ممکن است در تیم ملی حضور داشته باشد.»

سرمربی آرژانتین در ادامه افزود:« دیدن و صحبت با ایکاردی، ربطی به دعوت به تیم ملی ندارد. این کاری است که من دوست دارم. تنها نمی‌خواهم با ایکاردی صحبت کنم بلکه می‌خواهم با دیگر بازیکنان نیز حرف بزنم. دیروز در لاتزیو بودم و تمرینات این تیم را هم از نزدیک دیدم. می‌خواهم به کشورهای دیگر سفر کنم تا با بازیکنان آرژانتینی صحبت کنم. می‌خواهم بدانم در چه وضعیتی هستند.»

با این حال مارادونا از این موضوع عصبانی شد و گفت اگر بائوسا با ایکاردی صحبت کند، همچون ایکاردی خائن است. ستاره پیشین تیم ملی آرژانتینی از زمانی که ایکاردی نامزدی‌اش با وندا نارا را اعلام کرد، به شدت از بازیکن آرژانتینی انتقاد می‌کند. وندا نارا پیش از آن همسر ماکسی لوپس، دیگر بازیکن آرژانتینی و دوست صمیمی ایکاردی بود.