پله: نیمار با اختلاف از کریستیانو رونالدو بهتر است

پله: نیمار با اختلاف از کریستیانو رونالدو بهتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره تیم ملی برزیل اعتقاد دارد نیمار تنها باید در ضربات سر پیشرفت داشته باشد تا از هر نظر از کریستیانو رونالدو عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، اسطوره تیم ملی برزیل اعلام کرد نیمار از نظر تکنیکی در شرایط فوق العاده بهتری نسبت به رونالدو قرار دارد. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با رقابت شدیدی که با یکدیگر داشته اند در سال های اخیر جوایز فردی فوتبال اروپا را به خود اختصاص داده اند. همچنین از نیمار به عنوان وارث لیونل مسی در بارسلونا یاد می شود با این حال اسطوره برزیل اعتقاد دارد نیمار تنها در زمینه ضربات سر نسبت به رونالدو ضعف دارد و اگر این بازیکن برزیلی در این زمینه پیشرفت داشته باشد، از هر نظر از رونالدو برتر خواهد بود. او در مصاحبه با نشریه UOL ادر این خصوص گفت:

تنها مشکل نیمار ضربات سر او است، اگر او در این زمینه پیشرفت کند از هر نظر از رونالدو برتر خواهد بود، نیمار از نظر تکنیکی با اختلاف از رونالدو بهتر است اما در زمینه هد زنی رونالدو شرایط بهتری دارد.

نیمار در فصل جاری در زمینه گل زنی عملکرد ضعیفی برای بارسلونا داشته است و در 16 دیداری که برای بارسلونا در لالیگا به میدان رفته است، تنها 5 گل به ثمر رسانده است، با این حال او با 6 پاس گلی که در لالیگا ارسال کرده است بهترین عملکرد را از این حیث در بین بازیکنان بارسلونا داشته است.

1899