دژاگه: آمده ام به وولفسبورگ کمک کنم؛ فکر نمی کردم از بوندس لیگا پیشنهاد داشته باشم

دژاگه: آمده ام به وولفسبورگ کمک کنم؛ فکر نمی کردم از بوندس لیگا پیشنهاد داشته باشم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازگشت اشکان دژاگه به وولفسبورگ یکی از شگفتی های نقل و انتقالات زمستانی بوندس لیگا بود.

به گزارش وبسایت نود، اشکان دژاگه هافبک 30 ساله تیم ملی ایران پس از حضوری توام با ناموفقیت در لیگ ستارگان قطر در نقل و انتقالات ژانویه 2017 و در روزهای آخر به بوندس لیگا و تیم وولفسبورگ بازگشت. دژاگه که سال 2009 همراه با وولفسبورگ قهرمان بوندس لیگا شد تابستان 2012 به فولام پیوست و پس از حضوری دو ساله در این تیم راهی تیم العربی قطر شد. دژاگه قراردادی 6 ماهه با وولفسبورگ امضا کرده و در صورتی که بتواند در این مدت نظر مسئولان فنی تیم را جلب کند قرارداد او برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

دژاگه در مصاحبه با بیلد درباره بازگشت به وولفسبورگ گفت:

هم تیمی ها من را به گرمی تحویل گرفتند. همه چیز اینجا نسبت به آخرین حضورم تغییر کرده است، زمین تمرین، رختکن و مرکز تمرین. به نظر می رسید فقط تیم هایی از انگلیس و فرانسه علاقه ای جدی به جذب من داشتند. در این هنگام بود که مدیر برنامه هایم به من زنگ زد و گفت که خبرهای خوبی دارد. من به حضور مجدد در وولفسبورگ فکر نمی کردم. همسرم از این اتفاق بسیار خوشحال شد.

بازیکن سابق تیم زیر 21 ساله های آلمان در چند ماه آخر حضورش در لیگ قطر برای العربی بازی نکرد. دژاگه درباره شرایطش در قطر و وضعیت جسمانی اش گفت:

سرمربی جدید 90 دقیقه مانده به پایان نقل و انتقالات من را از لیست تیم خط زد. وضعیت جسمانی ام بسیار خوب است. من در قطر بسیار سخت کار کردم و در چند وقت اخیر برای تیم ملی ایران هم بازی کرده ام. من کسی نیستم که فقط در ساحل دراز بکشد و از آفتاب لذت ببرد.

اشکان پس از بازگشتش به وولفسبورگ از سوی هم تیمی ها و دوستان قدیمی اش چون برادران بواتنگ و پاتریک ابرت پیام های خوبی دریافت کرد و آن ها بازگشتش به بوندس لیگا را تبریک گفتند.

این تیم و هواداران لایق چیزها و شرایط بهتری هستند. ما در حال تلاش برای فرار از منطقه سقوط هستیم و من خودم را متعلق به این باشگاه می دانم. می خواهم به تیم کمک کنم.

7899