پیش بازی هال سیتی - لیورپول؛ روزهای خوب دوباره فرا می رسند؟

پیش بازی هال سیتی - لیورپول؛ روزهای خوب دوباره فرا می رسند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هال سیتی در شش بازی اخیرش بیشتر از لیورپول پیروز میدان شده است!

به گزارش وبسایت نود، هال سیتی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول است، تیم سیلوا در ادامه بازی های سختش، پس از جدال مقابل چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر، این هفته به مصاف تیم مدعی لیورپول می رود. لیورپول اکنون چهارم جدول است و هال سیتی با تساوی ای که در مقابل یونایتد کسب کرد، در رده نوزدهم قرار گرفته است.

لیورپول در حالی پای به این مسابقه می گذارد که در شش بازی اخیرش تنها یک برد کسب کرده است. آن هم در مقابل پلیموث در جام حذفی رقم خورد. در حالی که هال سیتی در شش بازی قبلی خود که سه مسابقه آن مقابل تیم های چلسی و منچستریونایتد (دو بازی در نیمه نهایی جام اتحادیه)، دو برد کسب کرده است. تساوی ارزشمند هفته گذشته هال سیتی مقابل منچستریونایتد باعث شد این تیم از قعر جدول جدا شود.

اما لیورپول شرایط خوبی را در هفته های اخیر سپری نمی کند. تیم کلوپ در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر بردی را کسب نکرده است و 9 امتیاز را از دست داده، نه امتیازی که باعث شد این تیم از صدر جدول فاصله بگیرد. همچنین قرمزها پیش از جدال مقابل چلسی در هفته قبل لیگ برتر، سه شکست متوالی را تجربه کردند.

اگرچه بازی رفت دو تیم با پیرزوی 5-1 لیورپول پایان یافت ولی شرایط دو تیم نسبت به آن مسابقه خیلی تغییر کرده است. در آن بازی مایک فیلان روی نیمکت تایگرها بود ولی اکنون با حضور سیلوا، استحکام هال سیتی در خط دفاع بهتر شده و این تیم در بازی های اخیرش سخت تر گل می خورد. لیورپول هم با آن تیم آمده ابتدای فصل، فاصله زیادی دارد. در آن مسابقه لیورپول 32 شوت به سمت دروازه حریف داشت و در نهایت به برتری قاطع 5-1 رسید.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم هال سیتی دو بار موفق به شکست دادن لیورپول شده است. آخرین بازی دو تیم در لیگ برتر به میزبانی تایگرها با برتری 1-0 این تیم به پایان رسید. لیورپول در شش دیدار اخیر مقابل هال، سه بار پیروز شده است. اما هر دو تیم در این شش مسابقه موفق به زدن هشت گل شده اند.

انتظار می رود سادیو مانه برای اولین بار از روز دوم ژانویه با پیراهن لیورپول از ابتدا به میدان برود. بعید است که کلاین هم در این بازی با وجود مشکل مصدومیت، به میدان نرود.

اما هال سیتی غایبین زیادی دارد. هنریکسن، لوئر، کین، میسون و دیویس مصدوم هستند. مارکوویچ در این بازی نمی تواند بازی کند. ال محمدی نیز همچنان غایب است.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

اگرچه لیورپول مدتی است که در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکرده است ولی در 19 بازی از 21 مسابقه اخیرش در لیگ جزیره شکست نخورده است.

هال سیتی در 4 بازی اخیر خانگی اش مقابل لیورپول در لیگ برتر، فقط یک بازی را باخته است (دو برد و یک مساوی و یک باخت).

میلنر در شش بازی اخیرش مقابل هال سیتی در لیگ برتر، روی 6 گل تاثیر مستقیم داشته است (5 گل و یک پاس گل).

هال سیتی تنها تیم در این فصل از لیگ برتر است که هنوز نتوانسته در خانه خود کلین شیتی را به ثبت برساند. ( آن ها در هر یازده بازی قبلی در لیگ برتر در خانه گل خورده اند).

کلوپ اکنون 4 بازی است که در مسابقات لیگ به پیروزی نرسیده است، آخرین بار فوریه 2015 بود که او در بازی های لیگ در 5 مسابقه پیاپی به پیروزی نرسید.

تساوی 0-0 مقابل منچستریونایتد در هفته قبل لیگ برتر، دومین کلین شیت هال سیتی در این فصل از لیگ جزیره بود.

لیورپول در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر شوت درون چارچوب داشته و بهترین آمار گلزنی را هم دارد.

1878