ناراحتی مارسیال از شرایطش در منچستریونایتد

ناراحتی مارسیال از شرایطش در منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - مارسیال در بازی قبلی مقابل هال سیتی فرصت بازی پیدا نکرد.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف گزارش داده است آنتونی مارسیال از شرایطش در منچستریونایتد خیلی راضی نیست و از این که در بازی قبلی مقابل هال سیتی حتی فرصت حضور در زمین را هم پیدا نکرد، ناراحت است. مارسیال تصور می کند سرمربی تیم اعتقاد زیادی به وی ندارد.

آنتونی مارسیال در دیدار مقابل لیورپول در اواسط بازی تعویض شد و سپس دو بازی حتی در ترکیب 18 نفره یونایتد هم حضور نداشت تا این که مورینیو در بازی مقابل ویگان به او فرصت بازی داد و اعلام کرد این بازیکن فرانسوی می تواند در این مسابقه خودش را نشان دهد و جایگاهی را در ترکیب اصلی تیم به دست آورد. مارسیال اگرچه در بازی مقابل ویگان دو گل به ثمر رساند ولی این برای سرمربی پرتغالی کافی نبود و او عنوان کرد مارسیال در حدی خوب کار کرده که فقط در بین 18 نفر قرار گیرد.

همین اتفاق هم در بازی با هال سیتی رقم خورد و مارسیال از روی نیمکت کار را آغاز کرد و در حالی که در نیمه دوم میزبان به گل نیاز داشت، مورینیو ترجیح داد ماتا و رونی را به زمین بفرستد که همین موضوع موجبات ناراحتی مهاجم جوان یونایتد را فراهم ساخته است. در دیدار با هال سیتی، رشفورد در جناح چپ به بازی گرفته شد که نمایش خوبی ارائه نکرد.

1878