کلوپ: نمی دانم چرا مورینیو در خصوص من صحبت کرده است

کلوپ: نمی دانم چرا مورینیو در خصوص من صحبت کرده است

سرمربی لیورپول در خصوص وضعیت تیمش توضیح می دهد.

به گزارش کاپ، یورگن کلوپ در باره بازی آینده تیمش گفت: بازی هال سیتی مقابل منچستریونایتد را تماشا کردم. اما نتوانستم بفهمم چرا آنها در این رتبه از جدول قرار دارند(نوزدهم). این نشان می دهد که کار ما در برابر حریف خیلی سخت است. لازار مارکوویچ مقابل منچستریونایتد خوب بازی کرد، اما نمی تواند مقابل ما بازی کند، برای همین هال سیتی باید به فکر یک نقشه جدید باشد.

اگر حس خوبی داشته باشید، زندگی هم آسان تر خواهد بود. ما از انرژی مثبتی که مقابل چلسی گرفتیم احساس خوبی داریم. این باشگاه قدرت فوق العاده ای دارد، البته اگر ما آرامش خود را حفظ کنیم.

سرمربی لیورپول در خصوص وضعیت تیمش گفت: فکر می کنم اکنون زمان نصیحت کردن ساخو نیست. معلوم نیست که در طی 5 ماه چه تغییراتی رخ دهد. او هنوز با لیورپول قرارداد دارد. کلاین وضعیت خوبی دارد و لاورن و هندرسون هم همینطور. همگی در تمرینات حضور خواهند داشت.

وینالدوم حالا مقابل سیتی و چلسی گلزنی کرده است. او بازیکن خوبی است و باید بیشتر در موقعیت ها و محوطه جریمه حضور پیدا کند زیرا ما شناور بازی می کنیم.

کلوپ در خصوص صحبت های مورینیو گفت: زمانی که جوان تر بودم شور و حرارت بیشتری داشتم، اما اکنون خیلی بهتر شده ام. واقعا دلیل اینکه چرا او در مورد من صحبت کرده را نمی دانم.