مارتینز: بایرن مونیخ به زودی رکورد من در نقل و انتقالات را خواهد شکست؛ بوندس لیگا تبدیل به بهترین لیگ خواهد شد

مارتینز: بایرن مونیخ به زودی رکورد من در نقل و انتقالات را خواهد شکست؛ بوندس لیگا تبدیل به بهترین لیگ خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - خاوی مارتینز انتظار دارد بایرن مونیخ به زودی رکورد او در نقل و انتقالات را جا به جا کند.

به گزارش وبسایت نود، خاوی مارتینز در فصل جاری برخلاف فصل های گذشته در بیشتر بازی ها بایرن مونیخ به میدان رفته است. این مدافع هافبک تنومند در سال 2012 با انتقالی 40 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به بایرن مونیخ پیوست و به گرانقیمت ترین انتقال تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

مارتینز در مصاحبه با گل درباره شرایط بوندس لیگا گفت:

بوندس لیگا در سال های اخیر سال به سال رشد کرده است. در عین حال همیشه یکی از لیگ های برتر جهان بوده و می تواند خیلی بهتر هم شود.

هافبک اسپانیایی درباره نقل و انتقالات بایرن مونیخ هم گفت:

همیشه بازیکنان بهتر به اینجا می آیند. من برای مدت زمان زیادی گران قمیت ترین بازیکن بایرن مونیخ نخواهم ماند. معتقدم به زودی این رکورد شکسته خواهد شد. هر تیم برای اینکه در فوتبال تبدیل به یک تیم قدرتمند شود به بازیکنانی نظیر روبن و ریبری نیاز دارد. البته این بازیکنان باید جانشین های خوبی داشته باشند، کسانی که کمتر در رسانه ها درباره آن ها صحبت می شود. من همیشه در فکر کمک کردن به تیمم هستم و هیچوقت نگران این نبوده ام که عکس در صفحه اول روزنامه ها چاپ شود یا مردم پیراهن من را بخرند.

مارتینز که در چند فصل اخیر چند بار زانویش را به تیغ جراحان سپرد درباره وضعیت کنونی اش گفت:

در حال حاضر از وضعیتم بسیار راضی هستم. در سه چهار سال اخیر مشکلات زیادی داشتم و مصدومیتی جدی را پشت سر گذاشتم. ممکن بود که دیگر نتوانم بازی کنم اما من بسیار شکر گذار هستم که دوباره توانستم بازی کنم و توانستم آن کاری را انجام دهم که عاشقش هستم. امسال برای من خیلی مهم است چون در دو سه فصل گذشته هرگز نتوانستم بیش از 15 بازی انجام دهم. می خواهم در ابتدا به مودم و بعد به همه نشان دهم که من می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. 

مارتینز سال گذشته قراردادش با بایرن مونیخ را تا 2021 تمدید کرد. مدافع-هافبک اسپانیایی در این فصل تاکنون در 21 بازی برای تیم آنچلوتی به میدان رفته است.

7899