خبر ویژه/ علی کفاشیان از کاندیداتوری برای انتخابات شورای فیفا انصراف داد

خبر ویژه/ علی کفاشیان از کاندیداتوری برای انتخابات شورای فیفا انصراف داد

وب سایت رسمی برنامه نود-علی کفاشیان از کاندیداتوری برای شورای فیفا انصراف داده است.

به گزارش سایت نود، هر چند هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از احتمال این انصراف کفاشیان خبر داده، اما با استعلامی که سایت نود از فیفا گرفته است، علی کفاشیان فرم مربوط به کاندیداتوری را پر نکرده تا در این انتخابات شرکت نکند.

البته کفاشیان خوب می دانسته که شرایط برای حضورش در انتخابات فراهم نیست و لابی عرب ها و به خصوص قطری ها بسیار قوی تر از کفاشیان است. شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم که کفاشیان برای انتخاب شدنش در مجمع انتخاباتی فیفا به جای سپ بلاتر زحمات زیادی کشید، به جای جبران آن حمایت ها، به کفاشیان توصیه کرده که نامزد نشود و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هم قبول کرده است که انصراف بدهد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان البته به این نکته اشاره کرده که کفاشیان انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عضویت در شورای فیفاست اما تاکید کرده که به نظر می رسد عزمی در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حمایت از علی کفاشیان وجود ندارد!

فیفا کاندیدای قطری یعنی شیخ سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال قطر را توسط کمیته اخلاق رد کرده بود تا امید کفاشیان برای انتخاب شدنش زیاد شود اما ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا به علی کفاشیان بازی نداده و می خواهند یک عضو دیگر را به جای کفاشیان به انتخابات شورای فیفا معرفی کنند.

هوشنگ نصیرزاده در بخش دیگری از حرفهایش می گوید:« کفاشیان مدیر زیرک و عاقلی است، وقتی اوضاع را به گونه ای می بیند که فضای مناسب برای نامزدی وجود ندارد دیگر اصراری به ماندن نخواهد داشت چون نمی خواهد از مسئولان فیفا واژه "نه" را بشنود و با رای منفی آنان مواجه شود. خود کفاشیان هم گفته است شاید از نامزدی شورای فیفا انصراف بدهم بنابراین احتمال انصراف وی کم نیست.»

در هر حال علی کفاشیان فرم کاندیداتوری را پر نکرده و البته هوشنگ نصیرزاده هم از این ماجرا باخبر است اما ترجیح می دهد خود کفاشیان اعلام کند که دیگر کاندیدای انتخابات شورای فیفا نخواهد بود! مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری به پایان رسیده است.