راکیتیچ: تنها به ماندن در بارسلونا فکر می کنم

راکیتیچ: تنها به ماندن در بارسلونا فکر می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - ایوان راکیتیچ که در هفته های اخیر به شکل عجیبی از ترکیب بارسلونا دور مانده است اعلام کرد تنها به ماندن در بارسلونا فکر می کند.

به گزارش وبسایت نود، ایوان راکیتیچ در هفته های اخیر نقش کمرنگی در ترکیب بارسلونا داشته است و همین عامل باعث شد تا شایعاتی مبنی بر خروج این بازیکن از نیوکمپ به گوش برسد. از باشگاه هایی چون منچستر سیتی و منچستر یونایتد به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می شد اما این بازیکن کروات در مصاحبه ای که با روزنامه Novi list داشته است به هواداران این تیم اطمینان داد که همچنان به همراه بارسلونا به فوتبالش ادامه خواهد داد:

آینده من تنها و تنها در بارسلونا خواهد بود، می خواهم در اینجا بازی کنم و به قهرمانی های متعدد دست یابم. اینجا باشگاه من است و مدت زیادی است که باشگاه در حال آماده سازی قرارداد جدید من است، قطعا در بارسلونا به فوتبالم ادامه خواهم داد.

راکیتیچ در خصوص زمان کم بازی هایی که در هفته های اخیر داشته است نیز افزود:

هیچ بازیکنی از این که در ترکیب تیم به میدان رنود خوشحال نخواهد شد و من هم از این امر مستثنی نیستم. پیش از دیدار مقابل ویارئال وقتی متوجه شدم نامم در بین اسامی بازیکنان دعوت شده وجود ندارد بسیار ناراحت شدم.

1899