رد پیشنهاد سوانزی از سوی لمپارد

رد پیشنهاد سوانزی از سوی لمپارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سوانزی از رد پیشنهاد این تیم از سوی فرانک لمپارد پیش از بازنشستگی خبر داده است.

به گزارش وبسایت نود، پل کلمنت در نشست خبری خودش فاش کرده برای راضی کردن فرانک لمپارد مبنی بر پیوستن به سوانزی تلاش کرده اما این بازیکن 38 ساله در نهایت روز پنج شنبه تصمیم گرفت به دوران فوتبالش پایان دهد.

کلمنت که در کادر فنی کارلو آنچلوتی در چلسی حضور داشت و با لمپارد همکاری کرد به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

خیلی دوست داشتم لمپارد برای ما بازی می کرد. اگر بگویم برای آوردن او به سوانزی تلاش نکردم دروغ گفتم اما فکر می کنم تصمیم خودش را گرفته بود. من کاملا به تصمیم او احترام می گذارم. ما با هم صحبت کردیم و او خیلی از پیشنهاد من قدردانی کرد. نمی گویم به جذب او نزدیک بودیم اما خیلی خوب می شد اگر این اتفاق رخ می داد. امیدوارم فرانک به حضور در دنیای فوتبال ادامه دهد. مطمئنم طی هفته ها و ماه های آینده به این موضوع فکر خواهد کرد. دوست دارم به او بابت کارنامه شگفت انگیزش تبریک بگویم.

این افتخار را داشتم که با لمپارد به مدت دو سال و نیم در چلسی کار کنم. البته قبل از آن هم او را می شناختم چون در تیم جوانان باشگاه فعالیت می کردم. تا همین اواخر رابطه خودم با فرانک را حفظ کردم. او بازیکن فوق العاده ای بود. او یکی از بهترین هافبک های گلزن تاریخ است. اینکه در دوران اوجش می توانست فصلی 20 گل از خط هافبک بثمر برساند واقعا فوق العاده است. خیلی از مهاجمان حال حاضر لیگ برتر به چنین آماری افخار می کنند.

2031