الهامی: هنوز کاری برای مردم قائمشهر نکردیم

 الهامی: هنوز کاری برای مردم قائمشهر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درمورد تساوی خارج از خانه نساجی برابر گل‌گهر سیرجان گفت: پس از نتیجه‌ای که برابر مس گرفتیم همه بچه‌های تیم مصمم شدند مقابل گل‌گهر عملکرد بهتری داشته باشیم تا دست پُر به قائمشهر برگردیم که بازیکنان با غیرت‌شان دو گل به این تیم زدند؛ موقعیت‌های زیادی در این مسابقه داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما این اتفاق نیافتاد ولی مطمئنا در ادامه بازی‌ها نتیجه را جبران می‌کنیم.

او ادامه داد: خدا را شکر هنوز در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم و با حمایت مسؤولان و تلاش بازیکنان و مهم‌تر از همه پشتیبانی هواداران می‌توانیم به نتایج دلخواهمان برسیم؛ هنوز کاری برای مردم خوب قائمشهر که صاحب اصلی تیم هستند، انجام ندادیم و به امید خدا می‌خواهیم با همدلی همه، تیم را در رده‌های بالا ببینیم و شاهد موفقیت‌اش باشیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: مقابل گل‌گهر نشان دادیم اگر در بازی با مس کرمان هم تمام نفراتمان را در اختیار داشتیم می‌توانستیم نتیجه بگیریم اما با این حال به ادامه راه امید زیادی داریم و تمام تلاش خود را برای صعود به رده‌های بالاتر می‌کنیم.

الهامی درمورد وضعیت نساجی اظهار کرد: هنوز با شرایط آرمانی و مد نظر خودم فاصله داریم اما مطمئنا به مرور زمان بهتر خواهیم شد؛ در برخی نقاط زمین ضعف‌هایی است که برطرف می‌کنیم تا تیم یکدستی داشته باشیم.

او درخصوص بازی آینده‌شان با فجرسپاسی که پیش‌بینی می‌شود راحت‌تر از دو دیدار قبل باشد، گفت: ما اینطور فکر نمی‌کنیم چون در لیگ یک هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و شاید همین تیم‌های پایین جدولی خطرساز شوند؛ همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و برای رسیدن به هدفمان که صعود به لیگ برتر است باید از تمام آنها سربلند بیرون بیاییم.