سیاه جامگان - گسترش/ فراز به دنبال انتقام در غیاب خداداد

سیاه جامگان - گسترش/ فراز به دنبال انتقام در غیاب خداداد

تیمهای سیاه جامگان و گسترش فولاد فردا به دیدار هم می روند.

به گزارش کاپ، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فردا با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که در یکی از از این بازی ها دو تیم سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه ثامن مشهد رو در روی هم قرار می گیرند.

*سیاه جامگان با کسب 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت شکست گسترش می توانند در شرایطی خاص یک پله صعود کنند. از آن طرف باخت تیم خداد می تواند آن ها را به رتبه یکی مانده به آخر بیاورد.

*گسترش فولاد با 25 امتیاز هفتمین تیم جدول رده بندی است. آنها با شکست سیاه جامگان می توانند دو رده صعود داشته باشند اما با شکست در این مسابقه تا دو رقمی شدن هم ممکن است پیش بروند.

*گوران یرکوویچ ستاره سابق استقلال تازه ترین بازیکنی است که با عقد قراردادی راهی سیاه جامگان شده است.

*بازی رفت این دو تیم در تبریز با یک گل به سود سیاه جامگان تمام شد. روح الله سیف اللهی در آن مسابقه در دقایق پایانی گل زد. سرمربی تیم مشهدی در آن دیدار فرهاد کاظمی بود. در حالی که الان خداداد عزیزی سکان دار این تیم مشهدی است.

*گسترش فولاد هفته گذشته مقابل ذوب آهن و سیاه جامگان در برابر فولاد به تساوی بدون گل رسیدند و حالا باید رو در روی هم قرار بگیرند.

*خداداد عزیزی از زمانی که هدایت سیاه جامگان را برعهده گرفته با این تیم فقط دبه یک برد رسیده است.

*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر سه بار به مصاف هم رفته اند که هر سه بازی با نتیجه 1-0 تمام شده است. دو بار سیاه جامگان با این نتیجه برده و یک بار هم گسترش فولاد.

*روح الله سیف اللهی و سید میثم حسینی بازیکنانی هستند که پیش از این پیراهن گسترش فولاد را بر تن کرده اند. علیرضا نقی زاده از گسترش هم فصل پیش لباس تیم مشهدی را به تن می کرد.

*مصطفی احمدی، روح الله سیف اللهی و خداداد عزیزی به دلیل محرومیت قادر به همراهی سیاه جامگان در این مسابقه نیستند.